Csak a passzív mobil-előfizetések száma csökkent, a forgalmat generálóké nőtt
Májusban 50 ezerrel 11,772 millióra csökkent a három hazai mobiltelefon-szolgáltató teljes előfizető-száma. A forgalmat generáló ügyfeleké az előző hónaphoz képest 6 ezerrel lett több, így közel 10,947 millió volt a vizsgált hónapban – közölte a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH).
Az NMHH gyorsjelentése szerint 2011 májusában a hívásfogadásra alkalmas kártyák száma alapján 100 főre 118 SIM-kártya jutott. Egy hónappal korábban ez az érték 118,4 volt.
Május végére a teljes ügyfélszám alapján számolva a T-Mobile részesedése az áprilisi 43,81 százalékról 44,28 százalékra nőtt, míg a Vodafoné 22,54 százalékról 22,49 százalékra, a Telenoré 33,38 százalékról 33,28 százalékra csökkent.
Az ötödik hónapban a forgalmazásban résztvevők, azaz a havi díjas előfizetéssel rendelkezők és az előre fizetett előfizetések közül az utolsó három hónapban hívást indítók vagy fogadók száma alapján a Vodafone piaci része 22,67 százalékról 22,62 százalékra, míg a Telenor 32,32 százaléka 32,27 százalékra csökkent, a T-Mobilé pedig 45,01 százalékról 45,1 százalékra emelkedett.
Kapcsolódó cikkek
- 1 milliós fejlesztői verseny a Telenor Mobil Weekenden
- Vodafone: megosztható mobil internet, nyomon követhető adatforgalom, új adatcsomagok
- SAP mobilalkalmazások személyzetiseknek
- Öt ország elfogadta az NMHH frekvencia koordinációs javaslatát
- 11 millió készülék generál mobilforgamat Magyarországon
- Okostelefonok operációs rendszeréhez alkalmazkodik a Weltauto honlapja
- NFC világkongresszuson mutatkozik be a Cellum világújdonsága
- Statisztika: csaknem kétmillió vezetékes szélessávú előfizetés Magyarországon
- NMHH-határozat kényszeríti a szolgáltatókat a telefontarifák csökkentésére
- Légzsák telefonoknak
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.