Májusban 1 millió 503 ezer mobilinternet-előfizető volt hazánkban
Május hónapban 1 millió 503 ezerre nőtt Magyarországon a mobilinternet-előfizetések száma, míg a teljes előfizetői táboron belül az aktív – a mobilinternet-szolgáltatást az utolsó három hónapban igénybe vevő – ügyfelek száma az előző havi 1 millió 109 ezerről 1 millió 150 ezerre emelkedett, közölte a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH).
A három mobilszolgáltató együttműködésén alapuló gyorsjelentés szerint az előfizetők az áprilisi 1 millió 308 ezer után májusban 1 millió 377 ezer GB adatot töltöttek le és -fel, az egy aktív ügyfélre jutó átlagos forgalom pedig az előző hónaphoz képest 1,20 GB-ra nőtt.
A forgalmazásban részt vevő aktív előfizetések alapján a T-Mobile részesedése 48,64 százalékról 49 százalékra nőtt, a Telenoré 23,95 százalékról 23,65 százalékra, míg a Vodafone részesedése 27,41 százalékról 27,36 százalékra csökkent.
A gyorsjelentés alapján az összes előfizetőt tekintve a Vodafone piaci részesedése az áprilisi 25,78 százalékról 26,16 százalékra a T-Mobile-é pedig 48,18 százalékról 48,44 százalékra nőtt, míg a Telenor-é 26,04 százalékról 25,39 százalékra, csökkent.
Májusban az adatforgalom alapján a Telenor piaci részesedése az egy hónappal korábbi 32,48 százalékról 30,96 százalékra csökkent, míg a Vodafone-é 23,89 százalékról 25,19 százalékra, a T-Mobile-é 43,64 százalékról 43,85 százalékra nőtt.
A vizsgált hónapban az egy előfizetőre jutó adatforgalom a Telenor esetében 1,60 GB-ról 1,57 GB-ra csökkent, a T-Mobile-nál 1,06 GB-ról 1,07 GB-ra, a Vodafone-nál pedig 1,03 GB-ról 1,10 GB-ra nőtt.
Az ötödik hónapban a T-Mobile ügyfelei az előző havi 571 ezer után 604 ezer GB adatot forgalmaztak, a Telenor ügyfeleinek forgalma 425 ezer GB-ról 426 ezer GB-ra nőtt, míg a Vodafone ügyfelek az előző havi 312 ezer után áprilisban 347 ezer GB adatot töltöttek le és -fel.
Az NMHH által havonta publikált jelentés képet ad a három szolgáltató mobilinternet-lefedettségéről is, százalékosan, valamint térképeken bemutatva a kül- és beltéri lefedettséget. A szolgáltatók általános szerződési feltételeiben (ÁSzF) szereplő eltérő garantált le- és feltöltési sebességek alapján készült lefedettségi térképek az NMHH honlapján érhetőek el.
Kapcsolódó cikkek
- Áprilisban tovább csökkent a hazai mobil-előfizetők száma
- Márciusban csökkent a mobil-előfizetők száma
- Ott is lehet mobilnet, ahol eddig nem volt
- Szalai Annamária első elnöki rendeletének célja a frekvencia díjak kiszámíthatósága
- Februárban tovább csökkent a hazai mobil-előfizetők száma
- Októberben is emelkedett a mobil-előfizetők száma
- Júliusban tovább emelkedett a mobilinternet-előfizetők száma
- NMHH: júliusban is csökkent a mobil-előfizetések száma
- Júniusban a mobil-előfizetések száma csökkent, az aktív ügyfeleké pedig nőtt
- Csökkent a mobil-előfizetések száma
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A HONOR Magic V3 és V2 a minimalista divat legjobb barátai
A telefon, a kulcsok, a laptop, a pénztárca, a tablet, az iratok és egyéb, a hétköznapi munkavégzéshez – sőt, létezéshez – szükséges holmik cipelése kimerítő lehet. Nem beszélve arról, hogy kihat a divatra is: elvégre olyan táskákra van szükségünk, amikbe ezek mind beleférnek. A táskaválasztás pedig öltözetünket is meghatározhatja.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.
Kevesen élnek a Black Friday bevált trükkjeivel, de a HONOR segíthet
Az európaiak rendkívüli erőfeszítéseket tesznek, hogy megtalálják a legjobb árakat, ám egy új kutatás rávilágít arra, hogy a Black Friday őrületébe keveredett vásárlók kihagyják azokat az alapvető trükköket, amelyekkel nagyokat lehet spórolni az ünnepi ajánlatokon.
Marad a jóáras korlátlan belföldi mobilnet, sőt, 7 napig díjmentesen tesztelhető
Idén júliusban indult a mobilhasználati élményt forradalmasító, teljesen digitális tarifa Yepp néven, ami egy üzletlátogatás vagy személyes kontaktus nélkül, mobilalkalmazáson keresztül, akár 10 perc alatt aktiválható és korlátlan belföldi mobilnetet kínáló előfizetés. A merőben új koncepció bevezető kedvezményes havidíját 2025. január 6-ig meghosszabbítja a szolgáltató, sőt, mostantól új megrendelés esetén 7 napos ingyenes próbaidőszakot is biztosít.
A Rakuten Viber új biztonsági megoldásokat vezet be
A Rakuten Viber, a biztonságos globális üzenetküldési megoldások úttörője és Európa vezető szuperalkalmazása új megoldásokat vezet be a kommunikáció további védelme érdekében. A vállalkozások mostantól gyorsan hitelesíthetik a felhasználókat a bizalom növelése és a csalások csökkentése érdekében, még biztonságosabbá téve az interakciókat.