Egymilliárd látogató a Google oldalain
Tavaly 931 millió látogatója volt a Google oldalainak, azaz a látogatottság 8,4%-kal nőtt. A legtöbben Indiában és Dél-Afrikában látogatták az internetes kereső oldalait, az összes látogatók 14,3% és 13,5%-a. A legkevesebb böngésző Dél-Koreából és Kínából volt, a látogatók 0,7% és 0,8%-a.
A felmérés alapján a Microsoft végzett a második helyen, az elmúlt hónapban 905 millió felhasználó látogatta az oldalakat. A Facebook végzett a harmadik helyen, 714 millió látogatóval, ami a tavalyi évhez képest a közösségi oldal népszerűségének 30%-os növekedését jelzi. A Yahoo látogatóinak száma 689 millió volt az elmúlt hónapban, októberig ez a cég állt a harmadik helyen.
Bár a legtöbb látogató a Google oldalain volt, a legtöbb időt a Facebook oldalakon töltötték az emberek: májusban összesen 250 milliárd percet, 50 milliárd perccel többet, mint a Google oldalain, és megelőzve a Microsoftot is, ahol „mindössze” 204 milliárd percet töltöttek a felhasználók.
A ComScore felmérése kétmillió internet felhasználó adatai alapján készült, 90 tartalomszolgáltató információi felhasználásával.
Kapcsolódó cikkek
- Megújult a Microsoft ingyenes webes tárhelye, a Skydrive
- Nem lesz többé „jó napom”?
- Apák napja
- Feljelentette az Európai Bizottságnál a Microsoft a Google-t
- Előkelőbb helyre kerülnek a közösségi oldalak tartalmai a Google keresési eredményeiben
- A Google szerint a Bing a Google-re építve tökéletesíti saját keresési listáját
- A Google a Yahoo és a Facebook kezdi az IPv6-os webcímek tesztelését
- CES 2011: Az Apple megpróbálja „ellopni” a show-t
- Tartja pozícióját a Google, de lassan jön föl a Bing
- Ezentúl nem adja ki az ismerősök adatait a Google
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.