Előkelőbb helyre kerülnek a közösségi oldalak tartalmai a Google keresési eredményeiben
A keresési eredmények megjelenítésénél a Google kereső rendszerében nagyobb prioritást kapnak a közösségi oldalak bejegyzései. A szociális oldalakon található linkek eddig is megjelentek, de általában az eredmények „nyomornegyedében”, a lap alján. A Google által bevezetett új szociális kereső azonban a Goggle profillal rendelkező felhasználók esetében az általuk bejelölt ismerősök linkjeit, tartalmait a keresési eredmények elején fogja közölni. Ezek az eredmények más felhasználóknak nem jelennek meg.
A Google fontosnak tartja, hogy a keresési eredmények között nagyobb szerepet kapjanak a közösségi oldalak tartalmai, ugyanakkor mint információ forrás, releváns maradjon. Mivel az emberek egyre több információt osztanak meg egymással a közösségi oldalakon, így azok figyelembevétele a keresésnél mindkét célt szolgálja.
Kapcsolódó cikkek
- Könnyen elérhető Facebook a Bing új eszköztárában
- Google One Pass kontra AppleStore - 10 százalék a 30-cal szemben
- Google: bejelentés, tervek, ellenfelek
- Táncos nevű HTC-telefonok a Facebooknak
- Már havi 100 millió felhasználónál tart a Facebook adatelemző cége, a Kontagent
- Google alkalmazások: dupla jelszó – dupla biztonság
- Folytatódik a PR-háború a Bing és a Google között...
- Szíriában ismét elérhető a Facebook és a Youtube
- Költözik a Facebook
- Meglett a Google kairói embere
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.