A Pick is spórol a telekommunikáción
Jelentősen csökkentek a Bonafarm Csoport telekommunikációs költségei. A Mizo, Teleki, Pick, Herz márkákat gyártó cégcsoport 40%-al kevesebbet költ hangszolgáltatásra, az adathálózattal kapcsolatos kiadások szintén csökkentek, miközben az adatbiztonság erősödött a redundáns vonalak használatának köszönhetően.
A Cégcsoport 2010-ben kérte fel a SciamuS Kft.-t hamarosan lejáró vezetékes távközlési szerződéseinek felülvizsgálatára. A megbízás kiterjedt a hang- és adathálózat átvilágítására, valamint a szolgáltatói pályáztatás lebonyolítására az árajánlatok összehasonlíthatóvá tételével együtt. Az egyik legnagyobb kihívást a 8 vállalatból álló cégcsoport földrajzi és szervezeti széttagoltsága jelentette.
A SciamuS a ma már egyre népszerűbb online aukciós rendszer segítségével intézte a pályáztatást, melynek legnagyobb előnye az átláthatóság mellett a gyorsaság – erre szükség is volt, mivel a Bonafarm három hónapos határidőt adott meg a projekt lebonyolítására.
A költségtakarékosság mellett egy egységes, megbízható informatikai hálózat kialakítása is cél volt, hiszen a teljes cégcsoport egységes vállalatirányítási rendszerre készült átállni. A távközlési struktúra felülvizsgálatának is köszönhető, hogy igen jelentős, 40%-os megtakarítást sikerült elérni a cégcsoportnál.
Kapcsolódó cikkek
- Speciális szükségletű gyerekek segítése okostelefonnal
- Mobil-fizetés elterjesztésére összefogtak a szolgáltatók
- Mobilos tippek okostelefonos utazóknak
- Új szolgáltatások az LG mobiltulajdonosoknak
- Mobilon is utalnának a hazai okostelefon-tulajdonosok
- Robbanásszerű növekedés várható a vállalati mobilalkalmazások használatában
- Újabb kombinált csomagok a T-Mobile és T-Home kínálatában
- Az első negyedévben 25 százalékkal nőtt a mobileszközről vásárlók aránya
- A Sony Ericsson több mint húsz új játékkal bővíti az Xperia választékát
- Forgalom alapú fizetés a Verizonnál
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Siemens Xcelerator: az Eplan és a Siemens zökkenőmentes adatátvitelt tesz lehetővé a gépgyártásban
A Siemens és az Eplan hatékonyabbá teszi a tervezési és gyártási folyamatokat a gépeket és gyártósorokat építő ügyfeleik számára.
A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne
Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.
Az LG 2025-ös QNED evo termékcsaládja jelentős technológiai fejlődésen ment át
Az LG Electronics (LG) bemutatja a megújult, 2025-ös QNED evo termékcsaládját egy újonnan szabadalmaztatott, széles színskálát biztosító technológiával. A készülékek valódi 4K felbontású képet és akár 144 Hz*-es képfrissítési rátát tesznek lehetővé vezeték nélküli kapcsolódással, ultraalacsony késleltetéssel. Emellett a széria tagjai továbbfejlesztett mesterséges intelligencia alapú kép- és hangfeldolgozást, és személyre szabhatóságot biztosítanak a webOS 25-ön keresztül.