Editions – új iPad magazin
Sol Lipman, az AOL Mobile First kaliforniai igazgatója elmondta, az Editions különbözik hasonló elven alapuló versenytársaitól, a Filpboard és a Zite kiadványoktól, melyek mindegyike a weben található hírekből állítják össze az olvasó érdeklődési körének megfelelő magazint, egy olvasóbarát felületen, rövidített tartalmakkal. De amíg a Flipboard és a Zite folyamatosan frissíthető, az Editions naponta egyszer jelenik meg, ebben hasonlít a hagyományos újságokra, illetve a Rupert Murdoch által alapított The Daily magazinra. (http://hirek.prim.hu/cikk/80691/ ) „Azt akartuk, hogy az emberekben a teljesség, befejezettség érzése legyen – mondta Lipman – Az emberek megkapják a tartalmat, és útban a munkába vagy reggeli közben elolvashatják azt.”
Az olvasó kiválaszthatja az őt érdeklő témaköröket, hírforrásokat, a cikkek típusát. Az alkalmazás jelenleg reklámmentes, de dolgoznak egy hirdetés alapú változaton a tartalomszolgáltatókkal. Az irányítószám megadásával helyi híreket is olvashatunk az Editions magazinban. Elképzelhető, hogy ha van rá igény, később akár napi többszöri megjelenést is vállalnak: a reggeli és az esti Kiadást.
Kapcsolódó cikkek
- Mintegy ezerhétszáz internetes sajtótermék nyilvántartásba vételét kérték
- Koltay András: a kommentekre nem vonatkozik a médiatörvény
- NMHH: csütörtökig kell regisztráltatni az internetes sajtótermékeket
- Egyre több újság a Digitalstand kínálatában - immár okostelefonokon is
- Táblagépekkel szerelik fel a szingapúri katonákat
- Sikeres az interneten fizetőssé tett szlovák média
- Átokfölde az iPad alkalmazások között
- Kétszáz új funkció az iPhone, iPad operációs rendszerében
- 130 millió könyv az Apple iBookStore-ból
- Újra átadják a VOLTfolió Kulturális Médiadíjat
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.