Magyar Telekom: kisebb eredmény és bevétel a második negyedévben
A portfolio.hu által megkérdezett elemzők a második negyedévre 3,979 milliárd forint nettó eredményt és 144,3 milliárd forint bevételt vártak.
A társaság az idei első negyedévben 15,2 milliárd forint nettó eredményt és 142,5 milliárd forint bevételt ért el, ami 7,8 százalékkal, illetve 3,3 százalékkal kisebb a tavalyi azonos időszakinál.
A társaság az idei első félében 19,529 milliárd forint nettó eredményt ért, ami 39,7 százalékkal kisebb az egy évvel korábbinál, a bevétel 3,9 százalékkal, 286,073 milliárd forintra csökkent.
A közlemény idézi Christopher Mattheisen elnök-vezérigazgatót, aki az eredményekről elmondta: a gyengélkedő magyar távközlési piac és a lassú gazdasági fellendülés következtében a második negyedévben is folytatódott a bevételek mérséklődése, s még nem tudták ellensúlyozni a hang alapú vezetékes és mobil bevételek csökkenését. A társaság az év második felét illetően óvatos és arra számít, hogy a kedvezőtlen gazdasági környezet következtében továbbra sem nő a háztartások szabadon elkölthető jövedelme, és az év vége felé közeledve várhatóan a verseny is erősödik. A cég változatlanul fenntartja a 3-5 százalékos bevétel-, és az 5 százalékos beruházás-csökkentésre vonatkozó céljait.
Kapcsolódó cikkek
- A Crnogorski Telekom 18 millió euró osztalékot fizet
- Magyar Telekom: kisebb nyereség és bevétel az első negyedévben
- Magyar Telekom: 2011 az építkezés, nem a profit maximalizálás ideje
- Magyar Telekom: a gazdasági növekedés a távközlési piacot is élénkíti
- Ötven forint osztalékot fizet a Magyar Telekom
- Április 12-én lesz a Magyar Telekom közgyűlése
- Informatikai portfólióját erősíti a Magyar Telekom
- 50 forintos osztalékot javasol a Magyar Telekom
- Magyar Telekom: kisebb bevétel és eredmény 2010-ben
- A Magyar Telekom 50 forint osztalékot tervez
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Siemens Xcelerator: az Eplan és a Siemens zökkenőmentes adatátvitelt tesz lehetővé a gépgyártásban
A Siemens és az Eplan hatékonyabbá teszi a tervezési és gyártási folyamatokat a gépeket és gyártósorokat építő ügyfeleik számára.
A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne
Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.
Az LG 2025-ös QNED evo termékcsaládja jelentős technológiai fejlődésen ment át
Az LG Electronics (LG) bemutatja a megújult, 2025-ös QNED evo termékcsaládját egy újonnan szabadalmaztatott, széles színskálát biztosító technológiával. A készülékek valódi 4K felbontású képet és akár 144 Hz*-es képfrissítési rátát tesznek lehetővé vezeték nélküli kapcsolódással, ultraalacsony késleltetéssel. Emellett a széria tagjai továbbfejlesztett mesterséges intelligencia alapú kép- és hangfeldolgozást, és személyre szabhatóságot biztosítanak a webOS 25-ön keresztül.