Harminc százalékkal nő az idén a call center piac
Az eseményen Bánffy Miklós, az Alcatel támogatási csoportvezetője kifejtette, hogy megjelent a call centerek új generációja, a contact center, amely egy új ügyfélkapcsolat-gondozási rendszeren az angol nevén Customer Relationship Managementen (CRM) alapul. A CRM nagy előnye, hogy lehetővé teszi az ügyfelek rugalmasabb és magasabb színvonalú kiszolgálását.
A call, illetve contact centerek különösen az olyan cégek munkáját teszik könnyebbé, amelyeknek sok ügyfelük van, így például a pénzintézetekét, és a közszolgáltatókét. A felmérések szerint ezeket a központok Magyarországon is egyre nagyobb számban telepítik, hiszen az emberek nem szeretnek sorban állni ügyeik intézésekor.
Klézli Ferenc elmondta: Magyarországon jelenleg mintegy 4.200 call center ügyintéző dolgozik, akik a munkaképes korú lakosság 0,14 százalékát teszik ki. A fejlett országokban ez az arány jóval magasabb: Portugáliában 0,4 százalék, Németországban 0,9 százalék, míg Angliában és Írországban 1,3 százalék.
A Kinet Kft. előrejelzése szerint hamarosan Magyarországon is változik a helyzet, s 2003-ban már a munkaképes korú lakosság 0,35 százaléka, azaz 10-11 ezer alkalmazott dolgozik majd call center ügyintézőként. Klézli Ferenc úgy vélte, hogy a jövőben a kereskedők, a nyugdíj- és egészségbiztosítók, valamint a turizmus és a szórakoztató ipar területén is használják majd a szóban forgó központokat, amelyek segítségével már nemcsak telefonon, hanem az interneten keresztül is elérhetik az ügyfelek a vállalatokat.
Kapcsolódó cikkek
- Üzlet az Interneten II.
- Új korszak a Seagate és a merevlemezipar számára?
- Miniszter on-line
- New Yorkban több az internethasználó, mint egész Afrikában
- A jövő internete
- A Humansoft és a Codra képzőművészeti és színházi estéje
- Vége az e-kereskedelem amerikai dominanciájának?
- A Nasdaq újra átlépi a négyezres határt?
- Növelte mobilkészülék-eladásait az Ericsson
- Nő az internetes vásárlási kedv Magyarországon
A Széchenyi István Egyetem közreműködésével magyar műhold vizsgálja az aszályos területeket
Hiánypótló kutatás zajlik a győri Széchenyi István Egyetem részvételével, amelynek keretében egy műhold ad rendszeresen távérzékelt adatokat Magyarország területéről. A konzorciumban megvalósuló európai uniós projekt során az intézmény Albert Kázmér Mosonmagyaróvári Kara az űrből érkező információkat elemzi és kontrollálja az aszályos időszakok hatásainak enyhítése érdekében.
Élje át a "Yes" Moment Élményt az electronica-n
Jubileumi évében, november 12-15. között a világ vezető elektronikai szakvásárán minden a „Minden elektromos társadalom” körül forog – ideális helyszín a Conrad Sourcing Platform lehetőségeinek megismerésére! A Conrad Electronic beszerzési platformként személyre szabott digitális megoldásokat kínál üzleti ügyfeleinek, hogy még hatékonyabbá tegye a beszerzést. Különösen, ha rövid időn belül nem tervezett műszaki igények fedezéséről van szó.
MonitorInfoView 1.25
A MonitorInfoView egy kis segédprogram, amely lényeges információkat jelenít meg a monitorról: a gyártási hét/év, a monitor gyártója, a monitor modellje, a támogatott megjelenítési módok stb. A kapott eredményeket egyszerű szöveg, HTML, XML vagy CSV fájlformátumba exportálhatjuk.
WizTree 4.22
A gyors kis program pillanatok alatt átvizsgálja a merevlemezünket és áttekinthető módon megmutatja, hogy melyek azok a fájlok, mappák amik a legtöbb helyet foglalják el gépünkön.
Megjelent a Switch'nstor 9 Gen2
Az ASUSTOR Inc. bejelentette a kilencportos hibrid 10 GbE-s/2,5 GbE-s Switch’nstor 9 Gen2 megjelenését, ami nyolc 2,5 gigabites Ethernet porttal és egy 10 GbE-s SFP+ porttal érkezik a NAS-eszközök csatlakoztatásához. Csatlakoztass egy 10 gigabites Ethernettel érkező ASUSTOR NAS-t és biztosíts akár négy kliensnek teljes sebességű 2,5 gigabites sebességű Ethernet-hozzáférést szűk keresztmetszetek nélkül, ami javítja az alkotók és vállalatok munkavégzési hatékonyságát!