A Leo Burnett építi a Bookline-brandet
Nemzetközi reklámügynökséggel az oldalán vág neki az év végi hajrának Magyarország legnagyobb online könyvkereskedője, a Bookline. A vállalat zártkörű meghívásos tenderen, három ügynökség közül a Leo Burnettet választotta stratégiai partneréül, így az ügynökség fogja gondozni a vállalat karácsonyi kampányát valamint a márka kiterjesztésére vonatkozó jövőbeli terveket.
Már a nyári hónapokban az éves sikert vagy kudarcot eldöntő karácsonyi hajrára készül a legnagyobb magyar webes könyváruház. A Bookline idén először választott stratégiai külső partnert, kommunikációs ügynökséget az év végi legfontosabb kampányidőszak, a karácsonyi online szezon támogatására. A tendergyőztes Leo Burnett nemcsak az erős promóciós üzenet összeállítására, hanem a márka hosszú távú megerősítésére is megbízást kapott a vállalattól.
„Mivel üzleti szempontból a karácsonyi időszak kiemelt jelentőségű számunkra, ezért nagyon fontosnak tartottuk, hogy egy olyan profi partnert tudhassunk magunk mellett, mint amilyennek magunkat gondoljuk a saját, ekereskedelmi területünkön. – emelte ki Starcz Ákos, a Bookline vezérigazgatója. Az együttműködéstől a karácsonyi forgalomnövekedésen túl azt várjuk, hogy új lendületet, lökést ad számunkra a már kijelölt stratégiai irányaink hatékonyabb eléréshez.”
Molnár Ágnes a Leo Burnett ügyvezetője elmondta: „Már a tenderidőszakban éreztük, hogy nagyon izgalmas és különleges lenne az együttműködés, így nagy öröm számunkra, hogy a legnagyobb magyar online kereskedő minket választott erre az összetett feladatra. A marketing tanácsadáson és a reklámkészítésen túl a márka kommunikációs stratégiájáról is együtt gondolkozunk a Bookline teamjével, amely nem megszokott a magyar online kereskedelmi piacon”. A Leo Burnett egyik erőssége a tudatos márkaépítés, melyet már számos hazai és nemzetközi ügyfélen bizonyított.
Kapcsolódó cikkek
- Digitális reklámtechnikai megoldások az LG-től
- Egyre kevesebb reklámbevétel marad a hazai online médiában
- Waberer’s reklám a McLaren Mercedeseken
- Online marketing: a display-hirdetések reneszánsza
- Oszd meg, és reklámozz!
- Jól sikerült Facebook-nap az Aréna Plázában
- A "Humanoid" követi nyomon a hangos reklámokat
- 17 százalékos növekedést produkált tavaly az internetes reklám
- Reklámmal olcsóbb a Kindle
- Chrome-reklám az orosz TV-ben: Gyorsabb, mint gondolná!
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Irodai és költséghatékony perifériákkal újít a Sandberg
A változatos számítástechnikai- és mobiltartozékairól ismert Sandberg bemutatta új, modern igényeknek megfelelő irodai egerét, valamint Saver sorozatú, jack csatlakozós headseteit. Ezekkel a termékekkel a Sandberg a modern irodák számára kínál költséghatékony megoldásokat a márkától megszokott minőséggel és 5 év garanciával.
Indul a Hello Cleantech 3.0: a magyar startupok számára is kitörést biztosít a program
A rendkívül sikeres, eddig közel 300 úttörő megoldást és 50 iparági vezetőt összehozó, Hello Cleantech program harmadik alkalommal is elindult idén novemberben. Már fogadják az európai tiszta energetikai megoldásokat bemutató pályázatokat szerte Európából, ezen belül Magyarországról is. A 2024-es EIT InnoEnergy által indított program egyedülálló hidat képez az innovatív startupok és iparági vezetők között. A résztvevők amellett, hogy szakmai támogatásban részesülhetnek üzlet- és technológiafejlesztési területen, finanszírozáshoz juthatnak és hozzáférhetnek a vezető kockázati tőkealapokhoz.
Az adózás területén is új korszakot hoz a mesterséges intelligencia
Jelentősen átalakíthatja az adó- és pénzügyi osztályok működését a generatív mesterséges intelligencia (GenAI) — derül ki az EY 1600 pénzügyi igazgató és adószakértő megkérdezésével készült nemzetközi kutatásából. Az új technológia fokozza a hatékonyságot a válaszadók többsége szerint, de nem számítanak arra, hogy elveszi az állásokat a szakemberektől.
A magyar vásárlók egyre tudatosabbak az online térben: a Pepita.hu kutatása
A Pepita.hu legfrissebb felmérése szerint a magyar online vásárlók egyre tudatosabban óvják személyes adataikat, és törekednek a biztonságos fizetési megoldások alkalmazására. Az ünnepi időszak küszöbén végzett felmérés eredményei rámutattak, hogy a vásárlók fele rendszeresen használ utánvétet, és sokan részesítik előnyben az olyan biztonsági megoldásokat, mint a kétlépcsős azonosítás vagy a megbízható piacterek. Az eredmények azt mutatják, hogy a magyarok bizalma nő az online vásárlás iránt, és az adatvédelem fontossága egyre szélesebb körben ismert.
Nagy az igény a jogi, orvosi, pénzügyi vagy műszaki előképzettséggel rendelkező informatikusokra
A digitalizáció a pénzügyektől az oktatáson át az agráriumig, a kiskereskedelemig és az egészségügyig valamennyi iparágat átalakítja, ezért a munkáltatók előnyben részesítik azokat a junior informatikusokat, akik valamilyen, az IT-n kívüli szakmai előképzettséggel, illetve különböző iparágakban szerzett projekt-tapasztalatokkal – és esetleg menedzseri készségekkel és jó kommunikációs képességekkel – is rendelkeznek.