Waberer’s reklám a McLaren Mercedeseken
A Vodafone jóvoltából a Waberer’s Holding Zrt. logója a Vodafone McLaren Mercedes csapat mindkét autóján megjelenik a Forma-1 Magyar Nagydíj alatt. A két cég között a futam mellett más területen is formálódik együttműködés.
A Vodafone jóvoltából első alkalommal tavaly került egy magyar cég – a Pick – logója a McLaren Mercedes versenyautóinak oldalára. Idén a 2009-es világbajnok Jenson Button, valamint a 2008-as világbajnok Lewis Hamilton autóján a Waberer’s Holding logójával találkozhat a közönség.
A Forma-1-es versenysorozat rendkívüli népszerűségén keresztül a futam százezernél is több helyszíni, valamint több százmillió televíziós nézője ismerheti majd meg Magyarország és Kelet-Közép-Európa piacvezető, Európa hatodik legnagyobb közúti fuvarozó logisztikai cégét, a Waberer’s-t.
Kapcsolódó cikkek
- A liftben rekedteknek segít a Vodafone
- Júniusban tovább csökkent a hazai mobil-előfizetők száma
- Netjegy: feltöltőkártyás internet alkalmanként
- Újra rendelhető a Vodafone nyári roamingajánlata, a Passport Hetijegy
- Az NMHH a mobil-előfizetők érdekeinek védelméről
- Tíz év után először drágulnak a mobiltelefon-tarifák
- A Vodafone 100 millió forint bírságot kapott a GVH-tól
- Májusban 1 millió 503 ezer mobilinternet-előfizető volt hazánkban
- Online marketing: a display-hirdetések reneszánsza
- Ultramodern hálózat épült a Balatonnál: a Vodafone készen áll a nyaralók rohamára
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.