Felmérés a magyarok borfogyasztási szokásairól
Az idei év elején teljesen megújult magazin mintegy 70 000 főt számláló felhasználói adatbázissal rendelkezik – erre kívánja alapozni a felmérést, de természetesen a szervezők célja az, hogy minél többen kitöltsék a kérdőívet.
A kutatás elsősorban a borfogyasztás gyakoriságára, a legkedveltebb borok típusára, szárazsági fokára, a legnépszerűbb borvidékek föltérképezésére irányul. Emellett az eredményekből az is kiderül majd, hogy a borfogyasztó magyarok melyik árkategóriájú palackokat választják elsősorban és, hogy milyen összefüggések vannak a lakhely, munkahelyi státusz, anyagi lehetőségek, valamint a borfogyasztás között.
A felmérés tehát elsőként kívánja részletesen föltérképezni és rendszerezni Magyarország minőségi borfogyasztási szokásait, és megfigyelni az abban leírható trendeket, összefüggéseket.
Az online kérdőív kitöltése mindössze 3-4 percet vesz igénybe. A szervezők pedig azzal igyekeznek minél több felhasználót kitöltésre buzdítani, hogy borokat, boros szakkönyveket, bortanfolyamot és borhétvégét sorsolnak ki a résztvevők között.
A felmérést a http://boraszportal.hu/borfogyasztasi_felmeres.html címen érhetik el az érdeklődők. Az eredményeket várhatóan novemberben teszi közzé a Borászportál.
Kapcsolódó cikkek
- Az amerikai rendőrök felhatalmazás nélkül kutathatnak a mobiltelefonokban
- Leonardo pixelekre bontva
- Disznóvágási demokrácia: szavazás neten a halálba küldendő sertésre
- Digitalizálják a Szabadkai Városi Könyvtár dokumentumait
- Apróhirdetési körkép: A többség már online csinálja
- Irodalmi hősök fantomképeken
- Újabb civil megmozdulás az ACTA ellen
- A német alkotmánybíróság elzárta a PIN-kódokat és jelszavakat a nyomozóhatóságok elől
- Használt számítógépek szegény gyerekeknek
- A digitális technológia mentheti meg a kihalófélben lévő nyelveket
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Prémium gaming élmény a felhasználóknak
A 48,9" hüvelykes (124,3 cm) Philips Evnia 49M2C8900L gaming monitor tele van erőteljes funkciókkal: QD-OLED panel, 32:9 SuperWide kijelző, 5120x1440 felbontás, 144 Hz, Ambiglow és DTS hangzás teszik a kiváló minőségű Evnia 8000 sorozat új tagját igazán figyelemfelkeltővé.
Buszos útdíjfizetés – az első időszak tanulságai
A legtöbb busz a legkevésbé szennyező kategóriába tartozik, a külföldi járművek az autópályákat használják, míg a hazai személyszállítók harmada inkább az olcsóbb útvonalakat választja és a legtöbb vállalkozás felismerte, hogy a használatarányos útdíjfizetés kényszerét minőségbiztosítási fejlesztésekre is lehet használni – ezek a legérdekesebb megállapítások az útdíjfizetés bevezetése óta eltelt időszakból.
A pénzügyi bűnözés jövője: miért kulcsfontosságú az információ-vezérelt kockázatkezelés?
Az utóbbi időben a pénzügyi bűnözés elleni küzdelem jövőbeli keretrendszerének alapjaként, az információ-vezérelt kockázatkezelés kiemelten fontossá vált. A hagyományos kockázatkezelési módszerek elavultak, nem megfelelő eredményt hoznak és így komoly kockázatokat jelentenek a szervezeteknek – állapítja meg a Deloitte friss tanulmánya.
Újfajta trendek az irodában
A pandémiát követő időszak jelentős változásokat hozott a vállalatok irodaterületekkel kapcsolatos felfogásában, nagy hangsúlyt helyezve a vállalati kultúra és a produktivitás erősítésére az irodai jelenléten keresztül. A hibrid munkamódok trendje, amely a COVID-19 világjárvány idején nyert lendületet, fokozatosan visszaszorulóban van. A vállalkozások egyre inkább felismerik az irodaterek értékét az együttműködés, a tudásmegosztás és a vállalati kultúra erősítésében.
Új elnökségi tagokat választott a Magyar Marketing Szövetség
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május 15-én, a Haris Parkban szervezte tisztújító közgyűlését, amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak, amelyben továbbra is a hazai marketing és kommunikációs szakma meghatározó döntéshozói, illetve szereplői kaptak helyet.