Egyre több a virtuális iroda Budapesten
A Regus, a rugalmas munkahelyi megoldások világelső szolgáltatójának jelentése szerint az utóbbi három hónapban, 2011 júniusa és augusztusa között 80 százalékkal nőtt a virtuális irodák iránti igény. A magyarországi piacon több ezer ügyféllel rendelkező vállalat elemzése szerint a virtuális irodák iránti érdeklődés növekedése a kisvállalkozásoknak és az otthoni irodáknak tudható be, hiszen az ő részükről mutatkozik igény a költségtakarékos, alacsony kockázattal járó, ugyanakkor a produktivitást jelentősen növelő megoldásokra.
A Regus többféle virtuális iroda-szolgáltatást kínál, beleértve a vállalat levélpapírján használható postacímet, külön telefonszámot és a hívásokat fogadó recepcióst, a posta átvételét és kezelését, valamint az elkülönített irodához vagy tárgyalóhoz való hozzáférést.
Mindezek segítségével a cégek meggyőző képet közvetíthetnek magukról az ügyfelek felé, ugyanakkor nem kell irodabérlésre és adminisztratív személyzetre költeniük. Van, aki tartós megoldásként használja a virtuális irodát, mások átmeneti megoldásként, mielőtt felállítanák saját irodájukat – gyakran ugyanazon a helyen, ahol a Regus iroda is működik.
Nagy Péter, a Control Labor Kft ügyvezetője számos előnyt lát a virtuális iroda fenntartásában:
„Belvárosi címen vagyok elérhető, ugyanakkor nem kell fáradoznom egy saját iroda berendezésével és a fenntartáshoz kapcsolódó számtalan költség tervezésével. Nyugodtan kivehetek egy nap szabadságot is, hiszen van személyzet, aki felvegye a telefont és átvegye a postát.”
Mark Dixon, a Regus vezérigazgatója hozzáteszi: „Noha a gazdasági helyzet már stabilizálódni látszik, a kisvállalkozások még mindig szigorúan visszafogják kiadásaikat. A virtuális irodák személyzettel ellátott irodát kínálnak az otthon működő és kezdő vállalkozások, valamint a magyarországi piacra újonnan belépő cégek számára. Ehhez jár a jól csengő postacím, a telefonokat professzionálisan fogadó recepciós – mindez külön költségek, kockázat és a fizikai jelenlét megoldásával járó fáradság nélkül.”
További információ: www.regus.com/workanywhere
Kapcsolódó cikkek
- Erősödő ellensúly az MS Office-szal szemben
- További növekedést tervez a Konica Minolta
- Havidíjas, felhő alapú, nagyvállalati szintű IT-szolgáltatás KKV-knak
- Költözik a Facebook
- OxygenOffice Professional 3.2.1.40
- Új iratautomatizálási rendszer a Qualysoft-tól
- Névjegy
- Google-ra vált Los Angeles
- Amerikai koncepciójú új hazai irodában a Sun Kft.
- Letöltésajánló: Nyílt forráskódú irodai programcsomag az IBM-től
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
AI fotogrammetriával bővült az Artec Studio 19
A professzionális 3D szkenner megoldásokat gyártó Artec 3D bemutatta az Artec Studio, átfogó 3D szkennelő, adatfeldolgozó, reverse engineering és minőségellenőrzési célszoftver legújabb verzióját. Az AS19-et többek között széleskörű szkenner-integrációval, nagyobb teljesítménnyel és mesterséges intelligencia alapú fotogrammetriával fejlesztették, hogy még jobban megfeleljen a különböző iparágakból érkező szakemberek igényeinek. A szoftver egyik legizgalmasabb újítása, hogy már nemcsak 3D szkenek, de fényképek és videófelvételek alapján is képes 3D modellek létrehozására.
HMD: A szülők fele szerint megváltozott a gyerekük személyisége a telefonhasználattól
A HMD friss kutatásai szerint az okostelefonok negatívan hatnak a fiatalokra. A szülők háromnegyede aggódik a telefonhasználat miatt, és több mint fele úgy érzi, túl korán vásárolt okostelefont a gyerekének. A fiatalok harmada megerősítette, hogy valóban hajlamosabb a szorongásra, amióta telefont használ, de azt is bevallották, hogy túl sok időt töltenek a közösségi médiában.
Ezekből a nyomtatókból 100 millió darabot adott el az Epson
A Seiko Epson Corporation (TSE: 6724, „Epson”) 2010 októberében indította útjára első nagy kapacitású tintatartályos tintasugaras nyomtatóját Indonéziában. 2024-re ezeket a nyomtatókat mintegy 170 országban és régióban értékesítették. Az Epson nagy kapacitású tintatartályos nyomtatóinak összesített globális értékesítése mára meghaladta a 100 millió darabot.
Ötödször is Családbarát Munkahely a Bridgestone
A Bridgestone Tatabánya 2024-ben ismét elnyerte a Családbarát Munkahely címet „Vállalati értékvállalásunk a mindennapokban is jelen van” című pályázatával. A vállalatnál megvalósuló változatos programok és kezdeményezések célja, hogy hozzájáruljanak a kollégák munkahelyi, családi és magánélete közötti egészséges egyensúly megteremtéséhez.