iroda kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: iroda
Újfajta trendek az irodában
A pandémiát követő időszak jelentős változásokat hozott a vállalatok irodaterületekkel kapcsolatos felfogásában, nagy hangsúlyt helyezve a vállalati kultúra és a produktivitás erősítésére az irodai jelenléten keresztül. A hibrid munkamódok trendje, amely a COVID-19 világjárvány idején nyert lendületet, fokozatosan visszaszorulóban van. A vállalkozások egyre inkább felismerik az irodaterek értékét az együttműködés, a tudásmegosztás és a vállalati kultúra erősítésében.
Az akadálymentesség elengedhetetlen szempont az épületek tervezése során
Az akadálymentesség szempontjának egyre fontosabb szerepe van az építészetben, világszerte egyre több vállalat törekszik arra, hogy inkluzív környezetet alakítson ki. A Skanska a befogadás és a fenntarthatóság iránti elkötelezettségével összhangban szintén jelentős hangsúlyt fektet erre. A vállalat az átgondolt tervezés és megvalósítás érdekében együttműködik az Access4you-val azzal a céllal, hogy épületeiben a legmagasabb szintű access4you tanúsító védjegyet szerezze meg.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.
Megosztott céges biciklik és mini irodák a munkahelyeken – ez lehet a jövő?
Először jöttek az egy légterű munkahelyek, aztán a közösségi irodák, majd a felváltva használt asztalok. Ezzel párhuzamosan megjelentek az online tárhelyek és egyéb közösen kezelhető digitális rendszerek. Újabban pedig már egy céges autót is több munkavállaló használ, és lassan a közösen használható elektromos biciklik és rollerek is betörnek a piacra. De hogyan lehet ennyi megosztott eszközt, helyiséget és rendszert hatékonyan összefogni, és mi jöhet még a jövőben? A TOPdesk Magyarország most összegyűjtötte, milyen területekre érdemes odafigyelnünk.
A Skanska elindította ESG+ elnevezésű irodai programját
Egy, az ESG-szabványoknak megfelelő iroda nem csupán a piaci változások és az EU előírásai miatt fontos, hanem a munkavállalók számára is hozzáadott értéket teremt. Ezért a Skanska kidolgozott egy ajánlatot a bérlők számára, ami olyan szolgáltatásokat tartalmaz, melyek a fenntartható munkahelyek megteremtésében és a nem pénzügyi jellegű jelentések készítésében nyújt támogatást.
Üzleti reggelit szervezett az ABSL Hungary és a Colliers
Az irodaterek jövője iránt elkötelezett közel 60 szakember részvételével üzleti reggelit szervezett az ABSL Hungary és a Colliers. Az eseménynek a Fressnapf International Business Services irodája kölcsönözte a helyszínt, ahol Markus Martens ügyvezető igazgató egy vezetett irodabejárásra is meginvitálta a vendégeket.
Nem lépett a home office az irodák helyébe
A Covid-járvány előtt havi néhány nap home office még a munkavállalóknak biztosított kedvezménynek számított, mára viszont számos ágazatban a dolgozók megtartását, a hatékonyság növelését támogató, széles körben alkalmazott megoldássá vált, ami gyökeresen átalakította az irodahasználati szokásokat.
Változnak a hangsúlyok az irodapiacon
Lassú átrendeződés zajlik a hazai irodapiacon. Az amerikai és nyugat-európai szegmensre jellemző mélyrepülés nálunk nem érzékelhető, de a pandémia előtti pezsgésre és beruházási lázra is sokat kell még várni. Az előnyös lokációjú, emellett megfelelő ESG-stratégiával épült vagy felújított, alacsony fenntartású irodaházakra azonban a tapasztalatok szerint továbbra is jelentős kereslet van ‒ állítja az Alfa Group szakértője.
Mik az ideális munkavállalói élmény legfontosabb elemei?
Az elmúlt évek eseményei által gerjesztett hatások jelentősen átalakították az épített környezetünkkel és a napi rutinunkkal kapcsolatos viszonyrendszerünket, munkavállalói és munkáltatói oldalon egyaránt. Az ebből eredő elmozdulás megkerülhetetlenül hatással van a tanácsadói világra is.
Az E.ON lesz a BakerStreet irodák első bérlője
Az E.ON Hungária Csoport az ATENOR által fejlesztett BakerStreet-be helyezi át budapesti központját. Az E.ON 2024 második negyedévében költözik majd be új, összesen 16 200 m²-es székházába, mely a BakerStreet iroda campus első fázisában valósul meg.
A dolgozót és a céget is megbetegítheti a rosszul berendezett iroda
A dolgozók munkahelyi komfortérzetének csökkenése pszichológiai tüneteket is okozhat, ami kihatással lehet a közösségben uralkodó légkörre és a munkafolyamatokra is. A nyílt terű irodákban (open office) fokozottan jelen lehet a komforthiányos állapot és az ebből fakadó frusztráció és elégedetlenség, ezért különösen fontos, hogy a munkáltatók a lehető leginkább ergonomikus munkakörnyezet megteremtésére törekedjenek.
Miért jó egy használt monitor irodai felhasználásra?
Egy használt monitor irodai felhasználásra kiválóan alkalmas. Olyan készülékekről van szó, melyek költséghatékony megoldást jelentenek pl. KKV-k számára vagy egyéni vállalkozóknak. Kiválóan alkalmasak hosszú távú felhasználásra. Nézzik is meg, hogy miért!
A Skanska székhelye rangos minősítést kapott
A Skanska magyarországi székhelye, mely a Nordic Light irodakomplexumban található, WELL Health & Safety minősítést kapott. Ezt a rangos tanúsítást a legmagasabb szintű biztonsági paraméterekkel rendelkező, fertőzések kockázatát csökkentő és egészséges, biztonságos munkakörnyezetet kialakítását lehetővé tevő irodaterek kapják.
Rövidesen visszaköltözhetnek az alkalmazottak a céges asztalukhoz
Néhány nappal ezelőtt még a koronavírus-járványtól volt hangos a média, ezt egy csapásra lesöpörte az asztalról az orosz-ukrán háború. A téma sajnálatos aktualitása mellett fontos szerepet játszik ebben a változásban az is, hogy a koronavírus miatti óvintézkedések egyre enyhébbek. Azok, akik az elmúlt hónapokat, éveket home office-ban töltötték, idén nyárra visszatérhetnek az irodákba, legalábbis ez a terv több nagyvállalatnál.
Irodai munka ülve vagy állva? Melyik jobb nekünk?
Sok a dilemma azzal kapcsolatban, hogyan lehet csökkenteni az irodai ülőmunka káros hatásait. A munkahelyi álló asztalok sok egészségügyi problémára kínálnak megoldást, de valóban ez lenne-e az egyetlen üdvözítő megoldás? Nézzük az állómunka néhány előnyét és hátrányát!
Roland Berger: A fenntartható intelligens irodáké a jövő
Bár a pandémia átrajzolta az irodapiacot is, a fenntartható okos irodák iránt továbbra is van kereslet, ez pedig nagyszerű lehetőséget kínál az irodaházak számára. A fenntartható épületek alacsonyabb üzemeltetési költséget és magasabb bevételi potenciált jelentenek és vonzzák a környezettudatos munkaerőt, így mind az üzemeltetők mind a bérlők számára hasznosak lehetnek.
Az agyamra mész! – legidegesítőbb szokások az irodában
A hangos telefonálástól a csámcsogásig széles a skála, összegyűjtöttük az 5 legidegesítőbb szokást, amit a kollégák művelhetnek az irodában.
TabLog érkeztetés és beléptetés a Hungária Office Parkban
A Hungária Office Parkban kiemelt szerepet kap a prémium vendégérkeztetés és a mobiltelefonos dolgozói beléptetés a Real Estate Awards díjazott TabLog rendszerének a segítségével.
Hibrid munkarendre állt át az SAP
Az elmúlt másfél év tapasztalatait, illetve a munkavállalók körében végzett kutatási eredményeket figyelembe véve alakította át a hazai üzleti informatikai szektor vezető szereplője a mindennapi működését. Az SAP budapesti irodáiban a dolgozók és vezetőik közösen alakíthatják ki, hogy az irodából, vagy akár teljes egészében otthonról szeretnék-e folytatni a munkát, ennek megfelelően rendezte át a vállalat a munkakörnyezetet is az egyes épületekben. A kollégák megelégedésére szolgálhat, hogy az új Flex Work modell és a szabad választás rendszere nem érintette a személyes juttatásokat, így például a céges autóhasználatot sem.
Változtak a munkakörülményekkel kapcsolatos elvárások a járvány hatására
A Skanska felmérése szerint a közép-kelet-európai országokban ma már a munkavállalók csaknem fele naponta bemegy az irodába, valamint az is látszik, hogy az irodai dolgozóknak pontos elvárásaik vannak a munkahelyükkel kapcsolatban. A régióban élőket leginkább a nyugodt munkavégzéshez elengedhetetlen csendes tér és a magas színvonalú irodai szolgáltatások (pl. biztonság, pihenés, szabadban való munkavégzés) igénybevételének lehetősége motiválja az irodahasználatra.
Cikkgyűjtő
További híreink
Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!
Meghosszabbítja a jelentkezési határidőt ’Az Év Honlapja’ pályázat, amely évről évre megmutatja a hazai digitális világ legjobbjait! A pályázat új nevezési határideje: 2024. december 15. éjfél! Még van lehetőség a vállalatok és kreatív ügynökségek számára, illetve mindazoknak, akik friss projektjeiket és egész éves munkájuk termését meg szeretnék mutatni a közönségnek és a zsűrinek.
Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!
’Az Év Honlapja’ verseny izgalmas lehetőséget kínál mindazok számára, akik az elmúlt időszakban új honlapokat, applikációkat, digitális- és technológiai megoldásokat hoztak létre!
Az idei pályázat 2024. november 15-ig várja a nevezéseket. Itt az idő, hogy a TE projekted is a digitális világ reflektorfényébe kerüljön!