Az agyamra mész! – legidegesítőbb szokások az irodában
A hangos telefonálástól a csámcsogásig széles a skála, összegyűjtöttük az 5 legidegesítőbb szokást, amit a kollégák művelhetnek az irodában.
A munkatársak átlagos esetben napi 8 órát töltenek együtt az irodában, a reggeli kávétól a délutáni elköszönésig. Egy kicsit olyan, mint egy együttélés, kevesen tudják tartani az előnyös homlokzatukat hosszú órákon, heteken keresztül. Így viszont fel – felbukkannak az idegesítő szokások, amiket, ha észrevettél, onnantól valahogy még zavaróbbá válnak. Neked melyik ismerős?
Ordít a telefonba
Rendszeres – főleg magánjellegű – telefonálások, mégpedig ordítva. Amikor éppen egy excelt bogarászol, ő a feleségével veszekszik a hétvégi vendégségen. Vagy az anyjával, vagy a gyerekkel. Már mindent tudsz a bevásárlási szokásairól, a házasságáról, és az autószerelőjénél is jobban képben vagy azzal, hogy megint mi baja annak a fránya kocsinak. Ajánld fel neki, hogy talán kényelmesebben el tud helyezkedni a telefonáláshoz a tárgyalóban, egy finom tea kíséretében…
Körmök mindenütt
A szájában, az asztalon, a füzetén, a bögréjén. Kopogtat, karmol, kapar, rág (utána rosszabb esetben köp), sőt lakkoz! Már álmodban is ezeket a hangokat hallod, mégis félsz rászólni, mert ha feszült lesz, csak még többet körmözik. Egy stresszlabda megmentheti az idegeidet, szerezz be neki egyet karácsonyra, hátha!
Panaszláda
A főnök, a feladat, az ügyfél, a projekt, a levelezőrendszer, de még a kávé is rossz. A leves nem elég meleg, a cukor nem elég édes, a szék kényelmetlen, a munkaidő hosszú, a tél pedig hideg. Ha bónuszt kap, akkor túl kevés, ha ajándékot, az személytelen. Soha, semmi sem jó neki és a lételeme, hogy mindezt meg is ossza veled és persze a többi kollégával is. Cselezd ki, és kérdezd meg tőle reggel, hogy mi az, amit legjobban vár a nap folyamán? (Ne lepődj meg, ha azt mondja, hogy a munkaidő végét… Egy próbát megért!)
Táncoló talpak
Akár zenét hallgat, akár nem, egyfolytában jár a lába. Minél inkább benne van valamiben, annál inkább dobol, az asztal pedig remeg tőle. Leesnek a könyvek, a monitor vibrál, a szemed pedig ütemre vibrál már. Amikor rászólsz, meglepődik, hiszen ő már észre sem veszi. Jó neki.
Illatok
Ebben a kategóriában minden rossz, amiből túl sok van. A currys csirkét az étkezőben szereted, nem az asztalodnál, az illatgyertya is émelyítő tud lenni 8 órán keresztül. Van az a parfüm mennyiség, ami nem kellemes, hanem fullasztó, a paprikás kolbászos szendvicstől, pedig – hiába lehet finom – egész napra elmegy az étvágyad. A jobbik eset persze, ha a kellemes illatokból lesz sok: a nyáron biciklivel érkező, a fürdést mellőző kolléga miatt, lehet hogy még visszasírod az adventi illatú mécsest…
Forrás: https://www.businessinsider.com/most-annoying-co-workers-do-2019-4
Szerző: B.B.
Fotó: Envato
Kapcsolódó cikkek
- Hibrid munkavégzés: kell munkaszerződést módosítani vagy nem?
- Holtfáradt HR-eseknek kellene a Covid-stresszes munkavállalókat motiválni
- TabLog érkeztetés és beléptetés a Hungária Office Parkban
- Rendszerszintű védelem a mobil munkavégzés korában
- Hibrid munkarendre állt át az SAP
- A legjobb munkatársait veszítheti el az a cég, aki nem biztosít home office-t
- A videójátékok és a munkavégzés kapcsolata
- Mivel vonzhatod a cégedhez a Z generációt?
- A hibrid munkakörnyezet több érzékenységet és rugalmasságot kíván meg a vezetőktől
- Hibrid munkarendet és még több rugalmasságot kínál a Vodafone dolgozóinak
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Izgalmas versenyek a T-esport Bajnokságon
Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2, League of Legends, Brawl Stars és EA Sports FC 24 játékosok mérték össze a tudásukat, köztük két magyar versenyző is.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.