Jövőre 25 százalékos bővülést tervez az Enterprise Group
Az Enterprise Group jövőre 25 százalékos növekedéssel számol, a következő 3 évben pedig bevétele megduplázódását várja - közölte az informatikai és telekommunikációs szolgáltató cégcsoport az MTI-vel csütörtökön.
Közleményük szerint az alkalmazásfejlesztésben látják a jövőt és kiemelt üzleti lehetőségnek tartják az egészségügyben előirányzott informatikai fejlesztéseket. Részt kívánnak venni a kormány új egészségügyi politikájának köszönhetően megnyíló informatikai fejlesztésekben, és innovatív, komplex megoldásokkal hozzájárulni a még "szigetszerűen" működő állami egészségügyi informatikai rendszer európai színvonalon történő megújításához és ez által az értékteremtéshez.
Az Enterprise Communications Magyarország Kft., a Siemens Enterprise Communications Magyarország Kft. jogutódja, a céget tavaly vásárolta meg az a Orbán Előd tulajdonában lévő Young csoport. A közlemény szerint az új tulajdonos a stratégiai átalakulás mellett döntött. Az Enterprise Group néven továbbműködő cégcsoport, kibővített portfólióval, új üzletágakkal, innovatív IT technológiai megoldásokkal készül piaci részesedésének növelésére.
A megfogalmazott üzleti tervek szerint az Enterprise csoport munkatársainak száma a jelenlegi 57-ről 100 fő fölé emelkedik az év végéig, és további létszámnövekedésre is számítanak.
A cégcsoport az idén 2-2,2 milliárd forint árbevétellel számol, a tavalyi 2 milliárd forinttal szemben. Terveik szerint, üzleti eredményük a többszörösére nő a tavalyi ötmillió forintról.
A csoport elsősorban nagy- és középvállalatoknak illetve államigazgatási intézményeknek kínál informatikai szolgáltatásokat. Ügyfelei közé tartozik többek között az E.ON Hungária, a Paksi Atomerőmű Zrt., az Audi Magyarország Kft. , a Mol Nyrt, a TVK Nyrt., a Magyar Villamosművek Zrt, a BKV, az OTP Bank, az SAP továbbá a Magyar Honvédség, a Határőrség és az Országos Mentőszolgálat.
Az Enterprise Group a magyar Young csoport 100 százalékos tulajdonában van. A vállalat a nemzetközi Siemens Enterprise Communications (SEN) globális ügyfeleinek kizárólagos magyar partnere és a Go Forward! Partnerprogram keretén belül a SEN Premier Distributora.
Kapcsolódó cikkek
- Az innováció évszázada: centenáriumát ünnepli az IBM
- A Siemens ismét első a fenntarthatóságban
- SAP Hungary Kft: 10 százalék feletti bevétel-növekedést terveznek
- A Vodafone megnyitotta új kutatás-fejlesztési központját a Szilícium-völgyben
- Csökkentett termelés az Elcoteq pécsi üzemében
- A Telekom Austria-ügy feltárását sürgeti az osztrák államfő
- Drámai lépéseket tervez a Synergon a veszteség visszaszorítására
- Hálózatmodernizáció és új országos üzlethálózat a Telenornál
- A Huawei csökkenti a gyártást Pécsen, takarékoskodik az Elcoteq
- Vezérigazgatói vádak a koronatanúval szemben a Telekom Austria-ügyben
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.