Augusztusban is csökkent a hazai mobil-előfizetők száma
Augusztusban közel 26 ezerrel 11,676 millióra csökkent a három hazai mobiltelefon-szolgáltató teljes előfizető-száma, de a forgalmat generáló ügyfeleké az előző hónaphoz képest 10 ezerrel lett több, így ez az érték közel 10,994 millió volt a vizsgált hónapban.
Az NMHH gyorsjelentése szerint 2011 augusztusában a hívásfogadásra alkalmas kártyák száma alapján 100 főre 117,1 SIM-kártya jutott.
Augusztus végére a teljes ügyfélszám alapján számolva a T-Mobile részesedése az előző havi 44,52 százalékról 44,71 százalékra, a Vodafone-é 22,66 százalékról 22,73 százalékra nőtt, míg a Telenoré 32,82 százalékról 32,56 százalékra csökkent.
A vizsgált hónap végére a forgalmazásban résztvevők, azaz a havi díjas (számlás) előfizetéssel rendelkezők és az előre fizetett (kártyás) előfizetések közül az utolsó három hónapban hívást indítók vagy fogadók száma alapján a Vodafone piaci része 22,68 százalékról 22,66 százalékra, a Telenoré 32,20 százalékról 32,10 százalékra csökkent, míg a T-Mobile-é 45,12 százalékról 45,23 százalékra emelkedett.
Kapcsolódó cikkek
- Elindult a jelentős befolyásoló erővel rendelkező médiaszolgáltatók azonosítási eljárása
- Hálózatmodernizáció és új országos üzlethálózat a Telenornál
- A Telenor belehúzott júliusban
- NMHH: Hogyan fogjunk el kalózrádiót?
- Júliusban is csökkent a mobil-előfizetők száma
- Júniusban 1,541 millió digitálistelevízió-előfizetés volt hazánkban
- Kiírták a negyedik mobilszolgáltatóra a tendert
- Majd kétmillió szélessávú internet-előfizetés
- Júniusban 1 millió 561 ezer mobilinternet-előfizető volt hazánkban
- Júniusban tovább csökkent a hazai mobil-előfizetők száma
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Izgalmas versenyek a T-esport Bajnokságon
Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2, League of Legends, Brawl Stars és EA Sports FC 24 játékosok mérték össze a tudásukat, köztük két magyar versenyző is.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.