Vodafone lakossági minibázis, hogy mindenhol legyen 3G
Bárki számára elérhető már a femtocella-technológia
Magyarországon elsőként a Vodafone hálózatában válik elérhetővé a femtocella-technológia. A cégek után október második felétől már a Vodafone lakossági előfizetői is megvásárolhatják a Mini Bázist, így optimális 3G/HSDPA lefedettséggel telefonálhatnak vagy mobilnetezhetnek otthonukban, akár mélyen a föld alatt, a pincében is.
A Vodafone Mini Bázis segítségével 3G/HSDPA hálózatot lehet létrehozni minden olyan helyen, ahol eddig egyáltalán nem, vagy csak gyenge volt a térerő. Az eszköz vezetékes internetkapcsolattal működik, és kiváló lefedettséget nyújt mobiltelefonáláshoz, valamint mobil eszközön történő internetezéshez is.
A Vodafone Mini Bázist az elektromos hálózathoz történő csatlakoztatást követően egy helyhez kötött internet hozzáférést biztosító routerhez kell csatlakoztatni, ami így 3G/HSDPA magánhálózatot hoz létre. Az eszköz hang- vagy adathívásra (pl. mobilinternet) egyaránt használható. Az így létrehozott 3G lefedettség hatósugara 30-40 méter. A hatósugarat a helyi adottságok (pl. az épület szerkezeti elemei, fal és födém vastagság, vagy fémszerkezeti elemek) befolyásolhatják. A készülék ára 37500 forint körül alakul majd, de részletfizetéssel – a kezdő befizetés 9000, a törlesztőrészlet pedig 2375 ft 12 hónapon át – is megvásárolható lesz október második felétől.
A Vodafone Mini Bázis használatához a végfelhasználónak Vodafone előfizetéssel rendelkező 3G képes telefonnal, okostelefonnal, táblagéppel vagy mobil szélessávú modemmel kell rendelkeznie. A femtocellával bonyolított hang- és adatforgalom díjazása a végfelhasználó által használt Vodafone tarifacsomagra érvényes díjszabás szerint történik.
Egy Mini Bázis vállalati eszköz egyidejűleg 4 párhuzamos hang- vagy adatkapcsolatot tud kezelni. Használata földrajzi területhez kötött, kizárólag a vásárláskor az ügyfél által a Magyar Köztársaság közigazgatási területén belül meghatározott címen működik. A beállított cím az országhatárokon belül a későbbiekben – pl. költözés esetén – módosítható.
Kapcsolódó cikkek
- Netjegy: feltöltőkártyás internet alkalmanként
- A P3 szerint a T-Mobile-é a leggyorsabb letöltés a mobilinterneten
- Sajátmárkás Vodafone mobilnet az Externettől
- Meghátrált a legkisebb falutól a Vodafone
- Mobilinternetet is árulnak a kábelkommunikációs cégek
- Mobilpiac: hosszú távon az győz, aki gyorsabb adatvitelt kínál
- Smart Office: mobil + vezetékes internetkapcsolat + telefon
- Újdonság a hazai piacon: Vodafone internetmegosztó
- Tovább nőtt a mobilinternetezők száma januárban
- Vodafone: 21 megabites mobilinternet a Belvárosban
Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Magyar Telekom 2024. harmadik negyedéves eredményei
A Magyar Telekom közzétette 2024. harmadik negyedévére vonatkozó, az EU által befogadott IFRS Számviteli Standardok szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit. A negyedéves pénzügyi jelentés nem auditált értékeket tartalmaz az összes pénzügyi időszakra.
Marad a jóáras korlátlan belföldi mobilnet, sőt, 7 napig díjmentesen tesztelhető
Idén júliusban indult a mobilhasználati élményt forradalmasító, teljesen digitális tarifa Yepp néven, ami egy üzletlátogatás vagy személyes kontaktus nélkül, mobilalkalmazáson keresztül, akár 10 perc alatt aktiválható és korlátlan belföldi mobilnetet kínáló előfizetés. A merőben új koncepció bevezető kedvezményes havidíját 2025. január 6-ig meghosszabbítja a szolgáltató, sőt, mostantól új megrendelés esetén 7 napos ingyenes próbaidőszakot is biztosít.
Elindult a nevezés az idei Marketing Diamond Awardsra
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) idén immár tizedik alkalommal hirdeti meg a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások számára a Marketing Diamond Awards pályázatot, amelyre egészen 2025. január 15-ig nyújthatják be a szervezetek a pályázati anyagaikat. A díj szakmai elismeréseinek átadására 2025. február 11-én az Etele Cinemaban megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor.
Bemutatták a jövő Yettel üzleteit
Budapesten, Belgrádban és Szófiában egyidőben mutatták be, hogyan alakulnak majd át a jövő Yettel üzletei. Az új koncepció nemcsak az üzletben eltöltött időt, hanem bizonyos esetekben az odavezető utat is újraértelmezi. A cseh Bratka tervezőiroda rendhagyó ötleteit a magyar szakemberek elsőként a KÖKI Bevásárlóközpontban valósították meg úgy, hogy a középpontban a közvetlenség és az akadálymentesítés új szintje áll.
Az LG ismét a TOP 100 márka között
Az LG Electronics (LG) jelentős előrelépést tett a globális piacon innovatív márkastratégiájával, ennek köszönheti, hogy ismét a legkiemelkedőbb globális márkák között szerepelhet.