BrandFestival és r-time: két konferencia egy platformon

forrás Prim Online, 2011. október 5. 16:51

Az idei - sorrendben a tizenegyedik - BrandFestivalhoz idén is - immár hetedik alkalommal - csatlakozik az e-time média kereskedőház, amely PrimeTime’11 néven egy mini-konferenciával színesíti a BrandFestival szakmai programját. A két szervezet a televíziós tartalomszolgáltatás terén egyre nagyobb teret nyerő „branded content” mintájára a konferenciatámogatásban is egyedi, újszerű formát valósít meg, ennek köszönhetően, az idei évben két konferencia szerveződik egy platformon, az „Engagement: 2012!” koncepció keretében.

A PrimeTime’11 a televíziós szakma véleményformálóinak és szakértőinek színe-javát felvonultatja, s csatorna függetlenül dolgoz fel a televíziós piac számára releváns témákat, a televíziós piaccal kapcsolatban három metszetben értékeli a változásokat: a televíziózás jövője és tartalmi trendjei, fókuszban a termékelhelyezés, azaz a non spot piac lehetséges irányai, valamint a klasszikus reklámspotok hatékonyságának növelése. A tévés piac jövőjéről szóló programelemben ad elő többek között Gulyás János, a MEC Hungary ügyvezető igazgatója, Steve Varcoe, a TV2 értékesítési igazgatója, Mező László, az OMD Hungary ügyvezető igazgatója, Vidus Gabriella, az r-time ügyvezető igazgatója.

 

A termékelhelyezést középpontba állító programban a hirdető-, a médiatulajdonos- és az ügynökség nézőpontjából vázolják a szakértők a gyakorlati megvalósíthatóság lehetséges irányait. A téma több szempontból is érdekes. Egyrészt az új médiatörvény hatályba lépésével a termékelhelyezések a csökkenő tendenciát mutató reklámspot-bevételek mellett új és releváns forrást jelenthetnek a televízió-csatornák bevételi struktúrájában. Másrészt a Médiatanács a közelmúltban tette elérhetővé honlapján e hirdetési lehetőségről szóló ajánlásait. Előad majd a Discovery Networks Central Europe elnök-helyettese, Dorota Żurkowska. Németh Ottó, a Henkel marketingvezetője a Got2b márka Való Világ műsorba történő integrálásának eredményeit vázolja. Bene Nikoletta, a SPAR marketing vezető-helyettese, Tóth Orsolya, az IMG operációs igazgatója, Kisantal Gyula, a D’Arcy kreatív igazgatója a SPAR - X-faktor projektjét több nézőpontból, produkció-, média-, kreatívügynökség- és ügyfél szemszögéből értékeli.

 

 

E programponton belül a termékelhelyezés kutatási hátterét is elemzik majd: „A tévénézők hamar felfigyeltek erre a reklámeszközre. 70%-uk véli úgy, hogy látott már olyan magyar gyártású tévéműsort, amelyben találkozott termékelhelyezéssel. Az észlelők kétharmada arra is vissza tudott emlékezni, milyen műsorban látta a termékelhelyezést, ezek kétharmada pedig még a termékelhelyezéssel reklámozott márkát is fel tudta idézni.” (Ipsos, Product Placement Project, 2011).

 

Becker György, az MKB marketing és kommunikációs vezetője a product placement hatásmechanizmusáról beszél.

 

A reklámspotok hatékonyságának új útjairól szóló panel sztárelőadója Neil Mortenson, a Thinkbox kutatási és stratégiai igazgatója. A Thinkbox a fogyasztók bevonását elősegítő hirdetési lehetőségekkel kapcsolatban egyedülálló kutatásokat bonyolít a tévés piacon: „The Payback Study”, „Engagement Study”, „Neuroscience Study”. A Neuroscience Study nevet viselő kutatásuk például arról szólt, hogy a kreatív tartalom, s annak elhelyezése hogyan befolyásolja a reklám-megjelenítés hatékonyságát.

 

Közép-Európa egyik legjelentősebb szakmai csúcstalálkozója idén két napos esemény keretében, 2011. október 20-21-én, Budapesten, a MOM Kulturális Központban és a LARUS Rendezvényközpontban vár mindenkit, akinek fontos, hogy innovatív ötletekkel tartsa magát az élmezőnyben.

 

A konferencián előadók teljes névsora megtalálható a BrandFestival hivatalos weboldalán: www.brandfestival.hu

Kulcsszavak: konferencia fesztivál

Hirek.com - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Először készült felmérés a magyarországi retail media helyzetéről

A PwC Magyarország az IAB Hungary szakmai közreműködésével 2024 novemberében alapozó kutatást végzett az e-kereskedők körében a retail media jelenlegi helyzetéről, amelynek eredményeit a november végén tartott Digital Hungary Klub retail media témájú szakmai rendezvényén mutatták be. A felmérés fontosabb megállapításai az alábbiakban olvashatók.

2024. december 6. 18:14

Változások a Magyar Telekom felsővezetésében

Szerződése lejártával távozik a Magyar Telekomtól Daria Dodonova gazdasági vezérigazgató-helyettes és Igazgatósági tag. Lubor Zatko műszaki vezérigazgató-helyettes pedig a Deutsche Telekom Csoporton belül más pozícióban folytatja karrierjét. A gazdasági vezérigazgató-helyettesi pozícióra a Deutsche Telekomtól André Lenz érkezik a társasághoz 2025. március 1-i hatállyal, a műszaki vezérigazgató-helyettesi feladatkört pedig 2025. január 1-től Nagy Péter látja el, aki jelenleg a Magyar Telekom műszaki kiszolgálásért felelős vezetője.

2024. december 4. 13:04

December 15. éjfélig lehet nevezni Az Év Honlapja pályázatra!

Meghosszabbítja a jelentkezési határidőt ’Az Év Honlapja’ pályázat, amely évről évre megmutatja a hazai digitális világ legjobbjait! A pályázat új nevezési határideje: 2024. december 15. éjfél! Még van lehetőség a vállalatok és kreatív ügynökségek számára, illetve mindazoknak, akik friss projektjeiket és egész éves munkájuk termését meg szeretnék mutatni a közönségnek és a zsűrinek.

2024. december 2. 11:38

Megvannak az idei év legjobb webshopjai

Ismét megrendezték az Év Webshopja Konferenciát és Versenyt, ahol a díjátadó gála mellett a szakma legjobbjai tartottak előadásokat a rekordszámú résztvevőnek.  Az idei nyertesek között megtalálható nyomdai szolgáltatásokat kínáló, egyedi ajándékokat készítő, állategészségügyi és kozmetikai termékeket árusító webshop is. 

2024. november 29. 17:16

Megjelent a legfrissebb, immár 27. Ericsson Mobility Report

Elérte az 55%-ot az 5G globális lefedettsége, de Európa lemaradásban van a legfejlettebb mobilhálózatok kiépítésében – derül ki az Ericsson Mobility Report 2024 novemberi kiadásából. A jelentésben két esettanulmány mutatja be, hogyan kezdik kiaknázni az úttörő mobilszolgáltatók az 5G hálózatok „felszeletelésében” rejlő lehetőségeket arra, hogy a tömegrendezvényeken vagy épp a tűzoltók számára mindig gyors és megbízható mobilkapcsolat álljon rendelkezésre. A svéd technológiai vállalat szakértői vizsgálták azt is, hogyan hathat az AI-forradalom a mobil adatforgalom lankadó növekedésére.

2024. november 26. 20:37

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Az ázsiai autóipar lehagyta digitalizációban Európát

2024. december 21. 10:22

Új platform köti össze a vállalkozókat és partnereiket

2024. december 16. 13:25

CES 2025 előzetes: Elon Musk Amerikája, avagy a világ Musk-ja

2024. december 9. 16:46

Újabb részvételi rekordot döntött az e-Hód

2024. december 9. 11:32