Fujitsu megoldás intézmények belső adatainak konszolidálására
A Fujitsu bemutatta az állami szervezetek belső információit konszolidáló, eddig több mint 1000 helyszínen telepített „IPKNOWLEDGE” megoldás független intézmények igényei szerint átalakított, új változatát.
Az új megoldás központilag kezel számos, az állami feladatot ellátó független intézmények belső működésére jellemző információt, a számviteli, HR, bérszámfejtési, általános adminisztrációs, dokumentumkezelési és utazási elszámolással összefüggő adatokat is beleértve. A különféle feladatok személyzeti változások, strukturális reformok, költségvetés-készítés és rendszerátalakítás idején történő összehangolása mellett a megoldás rendelkezik egy olyan elektronikus engedélyezési jellemzővel is, amellyel minden feladat egyetlen képernyőről engedélyezhető, ami javítja a működés hatékonyságát. Ezenkívül minden feladat azonos, könnyen kezelhető felületen jelenik meg, így egységesebbé válik és egyszerűsödik a működés.
Az új megoldással az intézmények konszolidálhatják a hardver- és szoftverbeszerzés, az üzemeltetés és a karbantartás költségeit és ebből eredően kb. 30%-os költségmegtakarítást érhetnek el ahhoz képest, mintha minden feladatra külön rendszert használnának.
A Fujitsu 2011 októberében vezeti be „az állami feladatot ellátó független intézményeknek szánt IPKNOWLEDGE számviteli rendszert”. Az új számviteli rendszer a fent ismertetett megoldás részeként kezeli a számviteli feladatokat.
Kapcsolódó cikkek
- Megfizethető árú lemezes mentést kínál a Fujitsu Eternus CS800
- Corvinus: E-közigazgatás oktatás már a gyakorlatban is
- Költséghatékony a kisvállalati számítástechnika Fujitsu szerverekkel
- Biztonságosabbá teszi a Fujitsu az okostelefonok és a táblagépek vállalati használatát
- Integrált azonosítókezelő megoldás egyetemeknek
- Számítási felhővel, érzékelőkkel és okostelefonokkal az ízletes mandarinért
- Ultrahordozható, olcsó noteszgép iskolakezdéshez
- A Fujitsu SaaS-alapú dokumentumkezelési szolgáltatást indít
- Kényelmes, új használati módok az okostelefonoknál és PC-knél
- Rugalmas adatkezelés a Fujitsu új Eternus DX tárolóival
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.