Már több Lenovo-t adnak el, mint Dell-t
Yuanqing Yang, a Lenovo vezérigazgatója így kommentálta az előzetes IDC adatokat:
„Az előző két negyedévben tanúsított lendülettel két vetélytársunkat is magunk mögé utasítva sikerült megszereznünk a globális PC piac második helyét. A mostani a legjobb eredmény, amit valaha elértünk a globális piacon, mindez pedig a jelenlegi versenykörnyezetben a piacvezető erős kihívójaként pozícionál bennünket. Növekszünk a vállalati és az otthoni szegmensben egyaránt, a vásárlóink pedig tudják, hogy hosszútávon elköteleztük magunkat a PC piac mellett. Ezzel párhuzamosan folytatjuk az olyan innovatív termékek fejlesztését is, melyek mind a négy termékterületen (tabletek, okostelefonok, PC-k és okos tv-k) elősegítik a technológiák és szolgáltatások konvergenciáját. Minden területen kiváló felhasználói élményt kell nyújtanunk, hogy elérjük célunkat és a világ vezető személyi számítógép gyártójává váljunk. Hiszek abban, hogy mindenünk megvan ahhoz, hogy ezt hosszútávon teljesítsük: a termékeink, a csapatunk, a stratégiánk és a lendületünk.”
Kapcsolódó cikkek
- Dell Alienware X51 PC játékékosoknak
- Dell asztali PC túlhajtott Sandy Bridge Core i7-39X0 processzorokkal
- A világ legkisebb asztali PC-je a Lenovo-tól
- Új Dell AIO PC
- Három új asztali DO gép a Lenovotól - Főként kis- és középvállalkozásoknak
- Dell munkaállomás Intel Xeon E3-1200 Sandy Bridge processzorral
- Új Lenovo asztali PC és munkaállomás alacsony áron
- Három új minden egyben PC a Lenovotól
- A Dell leállítja az XP-s PC-k forgalmazását
- Száműzte a linuxos PC-ket netes üzletéből a Dell
Hirek.com - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Innovációs versenyen méretik meg magukat a világ egyetemistái
A Red Bull Basement kezdeményezés a bolygó ifjú koponyáinak ad lehetőséget, hogy kibontakoztassák ötleteiket, ezzel pozitív hatást gyakorolva világunkra. Az egyetemista versenyzők idén a mesterséges intelligenciát is segítségül hívhatják kiemelkedő innovációik megvalósítása érdekében.
Országos kutatásból netezési körkép: a magyarok többségének élete elképzelhetetlen net nélkül
Rengeteget internetezünk, leginkább okostelefonon, és minden második fiatal napi 2-3 órát tölt el chateléssel – derül ki a Yettel országos, reprezentatív kutatásából. Bár minél fiatalabb valaki, annál valószínűbb, hogy gyakrabban használja mobilon az internetet, de még az X generáció 85 százaléka is naponta többször felmegy a netre. A legnépszerűbb közösségi platform továbbra is a Facebook, de a Z generációsok körében a TikTok és az Instagram is hódít.
Éppen most robban a hazai előfizetéses e-kereskedelem
Idén nyáron a hazai webshopok 4 százaléka kínált valamilyen terméket előfizetéses formában, azonban az adatok szerint ez az arány két-három éven belül várhatóan 23 százalékra nő. Az, hogy közel ötszörösére nőhet az előfizetéses vásárlást kínáló webáruházak száma, jól mutatja a piacon zajló jelentős változásokat – ismertette a Visa támogatásával készült friss kutatásának* eredményeit a Shoprenter.
Ezek a MI legnagyobb veszélyei az oktatásban
Két szemeszteren keresztül kísérelték meg matematikai kurzusaikon ChatGPT-szerű mesterséges intelligencia használatát a Corvinus oktatói: diákjaik mindvégig szabadon használhatták feladataik elkészítéséhez, sőt, vizsgáikhoz is a MI-t. Az eredmény a két oktatót is meglepte: csökkent a hallgatók motivációja és a csoport általános tudásszintje, valamint jobban kiéleződtek a hallgatók közötti társadalmi egyenlőtlenségek is.
Techóriások özönlöttek a Városligetbe
Az AI Summit 2024 grandiózus eseményként vonzotta a mesterséges intelligencia iránt érdeklődőket a Városligetbe szeptember 9-én és 10-én. Az Indamedia kiadó által szervezett konferenciára a jegyek már az indulást megelőző napokban elfogytak – a rendezvény két napjára közel 3000-ren léptek be. Itt az AI-t gyakorlatilag minden aspektusból megközelítették, és olyan nemzetközi technológiai nagyágyúk is képviseltették magukat, mint a Microsoft, az Amazon, a Google, de még a Financial Times is.