Betekintés a felhőalapú IT jövőjébe
A Fujitsu ügyfeleinek IT-környezetét átformáló, kiterjedt és sokrétű szakértelmét bizonyítva komplett megoldáskínálattal lépett a nagyközönség elé. A bejelentések között sokféle téma szerepelt: a felhőalapú alkalmazások új piacterének elindításától az áttörő jelentőségű adatelemző technológiáig, amely támogatja a Big Data felhasználását a valós idejű döntéshozatalban.
A Fujitsu Fórum kitűnő lehetőség a kis- és középvállalati igényekre tervezett megoldásokkal való ismerkedésre. Ezekkel a termékekkel és szolgáltatásokkal a KKV-k fel tudják pörgetni üzletmenetüket. Egyidejűleg fokozhatják IT-rendszereik reagáló készségét és csökkenthetik TCO-jukat, mérsékelve ezzel az új technológia bevezetésének kockázatát.
A Fujitsu Fórum főbb bejelentései:
· A mikro-, kis-, közép- és nagyvállalatokat kiszolgáló Fujitsu Business Solutions Store a felhőalapú üzleti alkalmazások és üzleti folyamatok piactere. A Fujitsu és partnerei által kínált megoldások között Fujitsu CRM felhőszolgáltatások is szerepelnek. A piactér hasznos megoldást kínál azoknak a partnereknek, akik szoftvereiket „szolgáltatásként” kívánják értékesíteni az ügyfeleknek. Az egyszerű felületen néhány napon belül felkészíthetik alkalmazásaikat a számítási felhő és a Business Solutions Store támogatására.
· A világ első, SAP AG által tanúsított több node-os környezeteinek egyike az SAP HANA™ platform futtatására. Felhasználói óriási adattömeg elemzésével azonosíthatják az új trendeket és reagálhatnak valós időben a piaci viszonyok változására. A megoldás rendkívüli mennyiségű tranzakciós üzleti adatot képes valós időben kinyerni és elemezni. Magas rendelkezésre állási szintű, skálázható adatintegritást biztosító platform.
· Dinamikus Infrastruktúra-blokkok (DI-blokkok): felhasználásukkal a vállalatok modulárisan, több ütemben konszolidálhatják és formálhatják át adatközpontjaikat. Mindenkor garantálják az IT rendelkezésre állását a változó üzleti igények kiszolgálására és előkészítik a környezetet helyszíni privátfelhő-infrastruktúra kialakításához.
· SAP megoldásokhoz készült FlexFrame Compact: segítségével a közepes méretű szervezetek is javíthatják SAP® alkalmazásaik üzleti teljesítményét és rendelkezésre állását. Az új FlexFrame Compact a világszerte több mint 250 nagyvállalatnál a komplett SAP-megoldáskörnyezet (szerverek, virtuális gépek, tárolók és hálózatok) optimalizálására és TCO-jának csökkentésére használt, teljes körűen virtualizált nagyvállalati infrastruktúra belépő szintű verziója.
· A VDI (Virtual Desktop Infrastructure) alkalmazások futtatására ideális Android Slate PC technikai demója. A vállalati adatok elérését az irodán kívülről is biztosító írótábla PC biztonságos, védett hozzáférést nyújt az üzleti alkalmazásokat futtató személyi virtuális géphez anélkül, hogy a kényes adatokat kimozdítaná a biztonságos vállalati tűzfal védelméből. A rendszer koncepciója jól érzékelteti, miként használja a Fujitsu a felhőt a hálózati hozzáférési eszközök világában zajló stratégiaváltás támogatására. A vízálló írótábla új dimenzióba helyezi a céges adatok védelmét.
Kapcsolódó cikkek
- „Felhőben” képzelik el jövőjüket a magyar kisvállalkozások
- Fujitsu STYLISTIC M532 Android táblagép: munka és szórakozás
- Mobiltelefonos szolgáltatás cukorbetegek számára
- Professzionális 2D/3D hibrid kijelző a Fujitsutól
- A Fujitsu beszédfelismerésen alapuló információlekérő technológia okostelefonokhoz
- Új felső kategóriás tárolórendszer a Fujitsutól
- A Fujitsu új felügyeleti szoftverekkel fokozza az adatközpont
- A Cloud Manager 2.0 segítségével már Apple készülékekről is ellenőrizhetők a felhő alapú környezetek
- Ismét a „K komputer” a világ legnagyobb teljesítményű szuperszámítógépe
- SUSE Linux Dell felhőben
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.