A Facebookon választja ki 2012 legjobb támogatandó programját az OTP
A facebookos közösség segítségével választja ki az OTP Bank azt a pályázati programot, amely a megvalósításhoz elnyeri a bank 3-5 millió forint közötti támogatását.
A pénzintézet a Nonprofit Információs és Oktató Központ (NIOK) Alapítvánnyal együttműködésben indított pályázatán civil szervezetek, alapítványok, egyesületek indulhattak el a támogatásért.
November közepéig mintegy 120 pályázat érkezett, közülük a NIOK által kiválasztott 30 program, az ezeket kidolgozó civil szervezetek, alapítványok és egyesületek kapnak bemutatkozási lehetőséget a bank Facebook-oldalán - közölte a bank kedden az MTI-vel.
A közösségi oldal követői december 11-ig szavazhatnak a nekik legszimpatikusabb programokra. A legtöbb szavazatot kapó 5 szervezet közül a szakmai zsűri választja ki azt az egyet, amely elnyeri a pályázati programjához a 3-5 millió forint közötti támogatást.
Az OTP Bank - saját közlése szerint - mintegy 25 ezer fős "rajongótáborral" rendelkezik a közösségi médiában.
Kapcsolódó cikkek
- Facebook: 3,74-re csökkent a köztes személyek száma
- Viselkedés alapú vírusszűrés uniós támogatással
- Több, mint 300 weboldal aspirál Az Év Honlapja címre
- NMHH: frekvenciasáv-értékesítés a hálózatfejlesztés szolgálatában
- Szenzorok a testen – lezárult a 2009-ben indított All-Fitt projekt
- Újabb QWERTY-s Facebook mobil érkezik - Motorola Motokey Social
- A honlapod a holnapod - még két hét a nevezésre
- Facebook: Ismeretlenek hozzászólásait is követhetjük
- Közösségi portálokon az osztrák kormányfő
- Az év honlapja: közeleg a határidő
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Izgalmas versenyek a T-esport Bajnokságon
Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2, League of Legends, Brawl Stars és EA Sports FC 24 játékosok mérték össze a tudásukat, köztük két magyar versenyző is.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.