Gödöllői Királyi Kastély: A megújult terekhez látogatóbarát honlap
Ma már egy olyan patinás épület és a benne működő intézmény, mint a Gödöllői Királyi Kastély irányába is elvárás, hogy használja a modern kor eszközeit. Az 1700-as évek elején megépült gödöllői Grassalkovich-kastély közelmúltbeli fejlesztései és folyamatos megújulása során beépültek az új technikai szolgáltatások a kínálatba. A látogatók érintőképernyős információs táblák, számítógépes játékok, audio guide segítségével ismerkedhetnek meg már most is a kiállításokkal, de 2012 nyarán 3D-s vetítőtermet is nyit a Kastély az uniós elnökségi térként megismert Lovarda alatti pinceszinten.
A népszerű múzeumoknak (is) az egyik legfontosabb, vendégeket elérő csatornájává az internet vált. A Gödöllői Királyi Kastély honlapját (www.kiralyikastely.hu) az idei évben már havonta átlagosan több mint 1 milliószor töltötték le, ennyiszer voltak kíváncsiak annak tartalmára. Hogy az érdeklődők a Kastélyra jellemző eleganciával találkozhassanak a honlapon, és könnyen kezelhető módon – akár mobiltelefonokon, táblagépeken is – elérhessék a számukra fontos információkat, úgy döntöttek Gödöllőn, hogy új honlapot készítenek. Versenyeztetés eredményeként a kastély üzemeltetője a Human Telex Kft.-vel kötött szerződést a weboldal elkészítésére. A munkavégzés elindult, jövő év tavaszától pedig már az új arculattal és szerkezettel találkozhatnak a netezők.
Kapcsolódó cikkek
- Új szolgáltatások és megújult dizájn a Kütyü Magazin weboldalán
- Közösségi oldal plátói szerelmeseknek
- Új arculat, új szolgáltatások az Adverticumnál
- dibbuk.hu: Új gasztronómiai portál indult
- Református honlap indult a magyar EU-elnökség alkalmából
- Licitbazár – új aukciós portál
- Spórolásra nevel a PSZÁF új honlapja
- Ismét indíthatnak új weblapot magánszemélyek Kínában
- Vakoknak is elérhető a természetvédelem hivatalos honlapja
- Jelentősen átszabják a Yahoo portálját
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Izgalmas versenyek a T-esport Bajnokságon
Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2, League of Legends, Brawl Stars és EA Sports FC 24 játékosok mérték össze a tudásukat, köztük két magyar versenyző is.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.