Tartózkodási helyre történő targetálás a Facebookon
forrás Prim Online, 2011. december 6. 12:53
A magyarországi hirdetőknek egy apróság biztosan hiányzott a Facebook hirdetésekkel kapcsolatban. Mégpedig az, hogy hirdetetéseiket eddig nem lehetett célozni a felhasználók tartózkodási helyére. Ez a szolgáltatás Európa több országában már korábban is elérhető volt, a magyarországi bevezetése most történt meg.
A Thinkdigital, mint a Facebook hivatalos hirdetésértékesítő partnere tegnap megjelenítette a hirdetési felületeken a tartózkodási helyre irányuló célzás beállítását lehetővé tevő ablakokat. A célzással ezek után még kisebb meddőszórással taláhatják meg a hirdetők célközönségüket a 3.620.000 magyar regisztrált Facebook felhasználó között.
Kapcsolódó cikkek
- A Facebookon választja ki 2012 legjobb támogatandó programját az OTP
- Facebook: 3,74-re csökkent a köztes személyek száma
- Sicontact: új marketingstratégiához új emberek
- Egy hatékony nap - 5. Keresőmarketing nap
- Újabb QWERTY-s Facebook mobil érkezik - Motorola Motokey Social
- Facebook: Ismeretlenek hozzászólásait is követhetjük
- Közösségi portálokon az osztrák kormányfő
- Már idén Android 4.0 frissítést kap az Xperia család?
- Internet Hungary - Új lehetőségek a közösségi oldalakon
- Internet Hungary - Néhány éven belül visszaeshet a közösségi oldalak látogatottsága