Indiában és Kínában is irodát nyit az NNG
forrás Prim Online, 2011. december 7. 16:44
Nemzetközi terjeszkedésének következő lépéseként a hazai székhelyű navigációs szoftverfejlesztő vállalat két új irodát létesített
Sanghajban és Új-Delhi közelében. Az NNG kiemelt céljai között szerepel, hogy megerősítse pozícióját a rendkívül gyors ütemben növekvő ázsiai navigációs piacokon.
Amíg Európában és Észak-Amerikában évről évre csökkennek a személyi navigációs készülékek (PND) eladási számai, addig a fejlődő országokban ez a technológia éppen most válik széles körben ismertté. A navigációs piac fontosabb szereplői között az NNG is felismerte a távol-keleti piacok fontosságát, és jelentős beruházásokat végez annak érdekében, hogy vezető szerepre tegyen szert ezekben az országokban. 2011 folyamán a cég a speciális helyi igényeknek megfelelően fejlesztette tovább navigációs megoldását, az iGO primo szoftvert, és alakította ki annak lokalizált változatait.
Indiában évente több mint 2 millió autót adnak el, és minden nap 9 km új út épül – nem meglepő tehát, hogy igen nagy érdeklődés
mutatkozik a navigáció iránt. A közelmúltban több hardvergyártó partner is jelentetett meg iGO primo szoftveren futó személyi vagy utólag beépíthető navigációs készüléket. Az NNG közel 30-40 százalékos bevétel növekedéssel számol a következő egy év során, amely 2013-ban akár az 50 százalékot is elérheti. Az NNG gurgaoni irodáját Bolesza Péter, a vállalat Kelet-Európa és fejlődő piacok Business Unitjának vezetője fogja irányítani.
Amíg Indiában inkább a PND, addig Kínában az autóipari szektor vált a fejlődés motorjává. A gyárilag beépített navigációs megoldások iránt az egész világon egyre nagyobb igény mutatkozik az autóipari OEM-partnerek részéről, és nincs ez másként a leggyorsabban iparosodó ázsiai országban sem. 2010-es piacra lépése óta az NNG számos helyi autógyártó vállalattal került üzleti kapcsolatba, és partnerei számottevő érdeklődésére való tekintettel döntött úgy, hogy megnyitja irodáját Sanghajban Roger Huang ázsiai piacokért felelős Business Unit vezető irányításával.
„Az indiai és a kínai navigációs piac forradalmi változásokon megy keresztül, és ez a megfelelő pillanat arra, hogy megalapozzuk
jelenlétünket és nyissunk az ígéretes üzleti lehetőségek felé. A helyi irodák révén a versenytársaknál hatékonyabban és rugalmasabban
tudjuk kiszolgálni partnereink igényeit” – mondta Balogh Péter, az NNG Kft. megbízott vezérigazgatója.
Kapcsolódó cikkek
- Rangos elismerést kapott a Telekom civil stratégiai partnerség programja
- A számokban is tükröződni fog a Synergon átalakításának eredménye
- Synergon veszteséges volt a harmadik negyedévben is
- További növekedést tervez a Konica Minolta
- Kínában erősít a Microsoft
- Adóváltozás miatt 15 milliárddal emelkedik a Magyar Telekom nyereségadója
- Nem változtat stratégiáján a romokban lévő HP
- Jelentősen növekvő eredmény a NordTelekomnál
- A Vodafone Magyarország a legjobb munkahely a távközlési szektorban
- Lengyel médiamágnás vásárolta meg a Polkomtel lengyel mobilszolgáltatót