Felhőalapú dokumentumkezelés a Canontól
A Canon bejelentette a ThereforeTM Online megoldást, a vállalat információkezelő szoftverének felhőalapú változatát. A ThereforeTM Online újfajta módszert kínál a szervezetek számára a dokumentumok és információk biztonságos kezeléséhez, nem igényel informatikai befektetést vagy felügyeletet, ráadásul teljes mértékben skálázható megoldás.
A hosztolt, interneten keresztül elérhető, havidíjas ThereforeTM Online nem igényli az informatikai infrastruktúra bővítését, és támogatja a rugalmas üzleti modelleket. Így az ügyfeleknek nem kell nagy kezdeti informatikai kiadásokkal számolniuk, ráadásul csökkenthetik a tőkebefektetést, és világosan meghatározhatják a teljes üzemeltetési költséget. A ThereforeTM Online biztosítja az üzletmenet
folyamatosságát, mivel az ügyfelek adatairól valós időben készül biztonsági másolat. A kialakítás során a Canon a Verizon vállalati felhőalapú megoldását választotta a ThereforeTM Online alkalmazás üzemeltetésére, amely a Verizon egyik nagy teljesítményű SAS 70 Type II minősítésű1 központjában fut.
A megoldás az informatikai részleg terheltségét is csökkenti, hiszen a felügyelet teljes egészében a Canon és a Therefore Corporation kezében van: az adatok biztonsági mentése automatikus, és az összes szoftverfrissítést felügyelik. A ThereforeTM Online biztonságos és szabályozott hozzáférést nyújt a dokumentumokhoz, és megbízható auditálási nyomkövetést tesz lehetővé, így segít a szervezeteknek megfelelni a jogi és a különleges szabályozási követelményeknek is.
ThereforeTM Online 2012 első negyedévében kerül bevezetésre Magyarországon.
Kapcsolódó cikkek
- Jelentős felhősödés egy hazai IT-szektorban
- Novell tippek felhőben gondolkodó vezetők számára
- Egyre nagyobb az igény a mobilnyomtatás iránt
- Cisco: négy év alatt tizenkétszeresére nő a cloud-adatforgalom
- Symantec: még nem érte el a vár sikert a cloud computing
- Felhő-technológiájú infrastruktúrára fejleszt a KÜRT
- Betekintés a felhőalapú IT jövőjébe
- A felhőalapú it-szolgáltatás ad új piaci lehetőséget
- Havidíjas, felhő alapú, nagyvállalati szintű IT-szolgáltatás KKV-knak
- A Canon belép a filmiparba
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.