Marketing vezetői pozíció a Szallas.hu-nál

Az Árukeresőtől érkező menedzser feladata az oldal nemzetközi terjeszkedésének támogatása

forrás Prim Online, 2012. február 7. 12:33

Nemzetközi terjeszkedésének támogatására új pozíciót hozott létre a Szallas.hu Kft. Az Árukereső Kft.-től érkező Rácz István (32) a Szallas.hu csoport marketing vezetői pozícióját tölti be, fő feladata az immáron 4 országban jelenlévő szállásközvetítő oldal ismertségének és partnerszámának növelése.

A Szallas.hu 2010-ben lépett a külföldi piacokra, melynek eredményeként egyre markánsabb jelenlétet alakított ki Ausztriában, Szlovákiában, Lengyelországban és Romániában. A Magyarországon piacvezető szállásközvetítő terjeszkedésének támogatására egy eddig önállóan nem létező pozíciót hozott létre.  „2012 a nemzetközi piacok meghódításának éve lesz a Szallas.hu életében, melyhez egy tapasztalt, a nemzetközi marketingben jártas szakembert kerestünk és találtunk Rácz István személyében” – mondta Varga Zoltán, a Szallas.hu ügyvezető igazgatója.

Rácz István az Árukereső csoporttól igazolt át, és cserélte a nemzetközi marketing igazgatói posztot a Szallas.hu csoport marketing vezetői pozíciójára. A szakember a Kereskedelmi és Gazdasági Főiskolán szerzett diplomát, ezt követően a Honvédelmi Minisztérium Rendezvényszervezési és Protokoll igazgatóságán helyezkedett el. Ezt követően a Berthold Congress Institute-nál, majd a VIRT Consultingnál szerzett vezetői és B2B értékesítési tapasztalatot. 2007-ben csatlakozott a Sanoma Budapest Zrt.-hez, ahol kezdetben online marketing menedzserként a Profession.hu, a HotDog.hu, a Kirakat.hu és az Olcsobbat.hu szolgáltatások népszerűsítéséért felelt, később az utóbbi két oldal főszerkesztői posztját töltötte be. 2010-ben igazolt át az ár-összehasonlító oldalaival 5 országban jelenlévő Árukereső.hu Kft.-hez marketing igazgatóként, ahol egy 12 fős csapatot irányítva felelt a teljes csoport marketing stratégiájának megalkotásáért és eredményes megvalósításáért.

A Szallas.hu-nál Rácz István feladata lesz a külföldi terjeszkedési stratégia marketing támogatása, valamint a magyarországi marketing és pr tevékenység irányítása. „A Szallas.hu hitvallása a jövőre nézve változatlan, továbbra is a szálláskeresők, pihenésre vágyók minőségi kiszolgálásra törekszünk, miközben folyamatosan bővítjük kínálatunkat” – tette hozzá Varga Zoltán. A Szallas.hu Magyarországon jelenleg 6000 szálláshellyel áll szerződéses kapcsolatban, a havi átlagosan mintegy fél millió szálláskereső döntését 51 ezer vendégértékelés teszi könnyebbé.
 

Kulcsszavak: CIO

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Az ázsiai autóipar lehagyta digitalizációban Európát

2024. december 21. 10:22

Új platform köti össze a vállalkozókat és partnereiket

2024. december 16. 13:25

CES 2025 előzetes: Elon Musk Amerikája, avagy a világ Musk-ja

2024. december 9. 16:46

Újabb részvételi rekordot döntött az e-Hód

2024. december 9. 11:32