Márciusban indul a Tesco Mobile
A Tesco Magyarországon is nyújt március 1-től mobil távközlési szolgáltatást a Vodafone Magyarország hálózati támogatásával, az új szolgáltató előhívó száma a 31-es lesz.
Hozzátette, napjainkban 1,5 millió olyan Tesco klubkártyás ügyfél van, akik a pénzüket a cég áruházaiban napi rendszerséggel költik. Ők a későbbiekben várhatóan mobilszolgáltatást is vesznek majd.
Gerry Gray, a Tesco magyarországi vezérigazgatója elmondta, külföldön már bebizonyosodott, hogy a Tesco Mobile jól működik, s most az Egyesült Királyság, Írország és Szlovákia után magyar piacon is megjelenik.
A Vodafone technológiáját és hálózatát használva az új szolgáltató valódi független, virtuális mobilszolgáltató lesz (Mobile Virtual Network Operator - MVNO). Az új céget a két alapító, a Vodafone és a Tesco 50-50 százalékban tulajdonolja.
A Tesco Mobile SIM kártyáit az ország minden Tesco áruházában, míg a készülékeket a Tesco hipermarketekben lehet majd vásárolni.
Reszkető Péter, a Tesco Mobile vezérigazgatója az indulásról elmondta, virtuális szolgáltatóként önálló cégként kötnek szerződést az ügyfeleikkel, akik egy új, a mobiltávközlési szegmensben eddig nem létező előhívó számon lesznek elérhetők. A Tesco Mobile előnyét abban látja, hogy a Vodafone megbízható technológiai bázisán, a Tesco országos értékesítési hálózatára támaszkodva kínálják a szolgáltatásokat és a készülékeket kifejezetten a kereskedelmi cég vevőinek.
Kérdésekre válaszolva az új szolgáltató vezérigazgatója elmondta, kezdetben csak feltöltőkártyás (pre paid) hang- és adatszolgáltatást nyújtanak, de a terveikben szerepel az előfizetéses szolgáltatás bevezetése is. Azt azonban nem számszerűsítette, hogy egy év alatt hány ügyfelet kívánnak megszerezni.
Az cég zrt.-ként működik, öt alkalmazottja van, s 200 millió forint alaptőkével rendelkezik.
Az adatokhoz a vezérigazgató hozzátette, a vegyes vállalat mögött azonban ott áll a Vodafone és Tesco teljes csapata, támogatása és szakértelme is. Ha szükséges, az alapítók további összegeket is a cég rendelkezésére bocsátanak.
Az induláshoz szükséges teljes beruházás, illetve befektetés összegét az eseményen nem árulták el.
Kapcsolódó cikkek
- mobilEST: teljes programkalauz mobilra
- T-Mobile 4G Dimenzió Kocka - Magyarország legnagyobb interaktív LED kockája az Erzsébet téren
- Tovább csökkenhetnek a külföldi telefonálás díjai
- Mobil Weekend: Ismét három napos verseny mobilfejlesztőknek
- A vak emberek sms-írását megkönnyítő okostelefon-alkalmazást fejlesztettek ki
- Mobiltelefonos szolgáltatás cukorbetegek számára
- Januárban csökkent a mobil-előfizetők száma hazánkban
- Jóváhagyta az Európai Parlament a frekvenciákat felszabadító uniós szabályokat
- Mobilfejlesztések a MultiSoftnál
- Uniós támogatás következő generációs telekommunikációs termékcsomag kialakítására
Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az LG ismét a TOP 100 márka között
Az LG Electronics (LG) jelentős előrelépést tett a globális piacon innovatív márkastratégiájával, ennek köszönheti, hogy ismét a legkiemelkedőbb globális márkák között szerepelhet.
Megalakult az ITMP Patrónus Konzorcium az informatikai képzés jövőjéért
Megalakult az ITMP Patrónus konzorcium, egy új, példaértékű és az egész országra kiterjedő együttműködés az informatikaoktatás fejlesztése és modernizálása érdekében. Ingyenes képzést és mentorálást kapnak azok a pedagógusok, akik részt vesznek a konzorcium által támogatott képzési programban. A kezdeményezés közel háromezer informatika szakos tanárnak segít felkészülni a technológiai változásokra, amelyek gyökeresen és gyors ütemben alakítják át a munkavégzést és az oktatást.
Egyre több vállalat válik kibertámadások célpontjává
Október az Európai Kiberbiztonsági Hónap (ECSM), amelyet 2012 óta az Európai Unió Hálózatbiztonsági Ügynöksége (ENISA) szervez, és 2016-tól Magyarország is részt vesz benne. A kampány célja, hogy egy hónapon át fokozza a cégek kiberbiztonsági tudatosságát, és felhívja a figyelmet az online térben leselkedő veszélyekre.
Novák Pétert választották meg az MRSZ elnökének
A Magyar Reklámszövetség tisztújító közgyűlése Novák Pétert szavazta meg az egyesület elnökének az elkövetkezendő hároméves ciklusra. Novák Péter 6 év után váltja az elnöki székben Gulyás Jánost, a Wavemaker Hungary vezérigazgatóját. A Premier Kultcaféban tartott közgyűlésen a Reklámszövetség tagsága megválasztotta a 24 tagú Elnökségének tagjait, valamint a Felügyelő Bizottság 3 tagját is. Az MRSZ három alelnöki* székét a hirdetők delegáltjaként Mérő Ádám, a média szektor képviseletében Vidus Gabriella és a szolgáltató szektorban Gulyás János foglalhatja el a következő időszakban. A közgyűlés kezdetekor a Reklámszövetségben való tisztségviselői munkáktól közel 20 év után búcsúzó Hivatal Pétert a Reklámszövetség korábbi elnöksége a MRSZ Tiszteletbeli Örökös Tag kitüntetéssel jutalmazta.
Új elnököt választott az Ecommerce Hungary
Az Ecommerce Hungary Egyesület elnökének, Dr. Bőgel Györgynek, elnöki mandátuma 2024. szeptember 30-án lejárt, ezért az egyesület küldöttgyűlésének új elnököt kellett választania.