Globális marketinggel a hazai startupokért
Piacra lép az első, kifejezetten a startupokat megcélzó stratégiai marketing tanácsadó cég a közép-kelet-európai régióban. Az Empress Tree Marketing a nevében is rejlő gyors és kiegyensúlyozott növekedést biztosít a frissen induló hazai információtechnológiai vállalkozásoknak. Partnerei révén azonnali hozzáférést nyújt a legfontosabb globális piacok befektetőihez, disztribúciós partnereihez, technológiai közösségeihez és felhasználóihoz.
Évente majdnem kétméteres növekedés, kiváló alkalmazkodó készség, környezetére gyakorolt pozitív hatás – ez jellemzi az Empress Tree Marketing névadóját, a kínai eredetű császárfát. Dr. Schillinger Attila, a Magyarországon első stratégiai marketing cég ügyvezető igazgatója – aki egyben az Avantgarde Public Relations Kft. alapító partnere – nem véletlenül e néven hívta életre vállalkozását. Az Empress Tree az első naptól globálisan kíván gondolkodni és működni, hiszen a magyar startup vállalkozások nagy része a hazai mellett a nagy külföldi piacokat célozza meg. A munkát a „császárfa ágaiként” partnerek segítik az Egyesült Államokban, Szingapúrban, Dél-Amerikában és több európai piacon.
„A természetben létezik a start-up növekedés modellje. A császárfa pontosan azokkal a tulajdonságokkal rendelkezik, amivel egy sikeres startupnak kell. Az ötletpalántából gyorsan nőhet ki vállalat, de ehhez a technológiai újdonságnak üzleti és marketing innovációval kell együtt járnia” – mondta dr. Schillinger Attila, az Empress Tree Marketing alapítója. „A hazai startup vállalkozások nemzetközi piacra lépése a többségnek ma még csak vágy, holnap már valóság. Ebben kívánunk partnerek lenni” – tette hozzá.
Schillinger 1999-től két évet dolgozott Londonban az egyik vezető információtechnológiai kommunikációs tanácsadó vállalat igazgatójaként. Ügyfelei közé tartoztak az akkori időszak startupjai, a .com cégek közül jó néhányan, valamint a Microsoft cambridge-i kutatóközpontjának pán-európai kommunikációját szervezte. 2001-től Németországban az iparág vezető vállalatainak, az SAP-nak, a Microsoftnak és a Siebelnek adott tanácsot. Irodát nyitott a Waggener Edstromnak Münchenben. 2003-ban megalapította az Avantgarde Groupot, amely public relations és public affairs területeken nyújt tanácsot számos technológiai és internetes kereskedelmi vállalatnak. A NESsT (Non-Profit Enterprise and Self-Sustainability Team) európai felügyelőbizottságának tagjaként évek óta részt vesz társadalmi vállalkozások fejlesztésében is.
Az Empress Tree Marketing első hazai partnere a Colabs.hu. Az együttműködés keretében a tanácsadó cég a Szilícium Völgyből indult, mára nemzetközivé lett „Startup Weekend” kommunikációját segíti elő. Ennek keretében 54 óra alatt születnek ötletekből vállalkozások. Az Empress Tree a helyszínen fogja stratégiai marketing tanácsadással segíteni a résztvevőket.
Kapcsolódó cikkek
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Széchenyi István Egyetem közreműködésével magyar műhold vizsgálja az aszályos területeket
Hiánypótló kutatás zajlik a győri Széchenyi István Egyetem részvételével, amelynek keretében egy műhold ad rendszeresen távérzékelt adatokat Magyarország területéről. A konzorciumban megvalósuló európai uniós projekt során az intézmény Albert Kázmér Mosonmagyaróvári Kara az űrből érkező információkat elemzi és kontrollálja az aszályos időszakok hatásainak enyhítése érdekében.
Számos MI-t használó alkalmazással ismerkedhettek meg a résztvevők a Mobile Broadband Forum kiállításon
Már több mint három millió mesterséges intelligenciára képes alkalmazás készült világszerte, túlszárnyalva a hagyományos alkalmazások számát – derült ki a 2024-es Isztambulban megrendezett Global Mobile Broadband Forum (MBBF) során.