Európa bajnok: 203 cm-es képátlóval jön az új Sharp AQUOS LC-80LE645E
Talán furcsának tűnik, de a óriásképernyős modell szinte bármilyen hagyományos nappaliban elhelyezhető: az optimális nézőtávolság mindössze három méter. Ez a távolság a képernyő és a szófa között bármely európai nappaliban is feltételezhető. A tévéóriás ugyanakkor nemcsak méretével kelt meghökkentést, – a LED háttérvilágításnak köszönhetően – majd életnagyságú képei élesek és brilliáns minőségűek. A tévét még vonzóbbá teszi A++ besorolású energiatakarékossága.
Méretein és gyönyörű képein túl, az AQUOS LC-80LE645E az AQUOS NET+ okostévéplatformmal együtt multimédiás élményben is magasra helyezi a lécet. A tévé használói az AQUOS NET+ platformra fejlesztett 50 applikációhoz is hozzáférhetnek, továbbá elérhető a készülékről YouTube, illetve sok tévécsatorna médikönyvtára mellett segítségével az interneten is böngészhetünk. A készülékbe három HD tunert (DVB-T/DVB-C/DVB-S2) és médialejátszót is építettek. Fotók, videók, zenék azonnal lejátszhatók a tévén egy USB kulcsról vagy helyi számítógépes hálózatról (DLNA).
Az LC-80LE645E tévé 2012 március végétől érhető el kereskedelmi forgalomban.
Kapcsolódó cikkek
- A Slim LED korszak elkezdődött
- 1080p Full-HD videókat is támogat az új Apple TV
- Új, felhőalapú videó-technológia TV-szolgáltatóknak
- Sharp TV-k az európai futball jegyében
- Ezermilliárd dollár fölé nőhet a szórakoztató elektronikai ipar bevétele az idén
- 80 colos modellel erősít a Sharp az LCD tévék piacán
- Együttműködik az okostévé-gyártásban az LG, a Philips és a Sharp
- Multimédiás mindentudók: a Sharp AQUOS LE630/LE632 TV-k
- Sharp tévék RGBY technológiával, rekord alacsony fogyasztással
- Sharp LCD tévék: új technológia, élethűbb szinek
Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
A Magyar Telekom 2024. harmadik negyedéves eredményei
A Magyar Telekom közzétette 2024. harmadik negyedévére vonatkozó, az EU által befogadott IFRS Számviteli Standardok szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit. A negyedéves pénzügyi jelentés nem auditált értékeket tartalmaz az összes pénzügyi időszakra.
Marad a jóáras korlátlan belföldi mobilnet, sőt, 7 napig díjmentesen tesztelhető
Idén júliusban indult a mobilhasználati élményt forradalmasító, teljesen digitális tarifa Yepp néven, ami egy üzletlátogatás vagy személyes kontaktus nélkül, mobilalkalmazáson keresztül, akár 10 perc alatt aktiválható és korlátlan belföldi mobilnetet kínáló előfizetés. A merőben új koncepció bevezető kedvezményes havidíját 2025. január 6-ig meghosszabbítja a szolgáltató, sőt, mostantól új megrendelés esetén 7 napos ingyenes próbaidőszakot is biztosít.
Elindult a nevezés az idei Marketing Diamond Awardsra
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) idén immár tizedik alkalommal hirdeti meg a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások számára a Marketing Diamond Awards pályázatot, amelyre egészen 2025. január 15-ig nyújthatják be a szervezetek a pályázati anyagaikat. A díj szakmai elismeréseinek átadására 2025. február 11-én az Etele Cinemaban megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor.
Bemutatták a jövő Yettel üzleteit
Budapesten, Belgrádban és Szófiában egyidőben mutatták be, hogyan alakulnak majd át a jövő Yettel üzletei. Az új koncepció nemcsak az üzletben eltöltött időt, hanem bizonyos esetekben az odavezető utat is újraértelmezi. A cseh Bratka tervezőiroda rendhagyó ötleteit a magyar szakemberek elsőként a KÖKI Bevásárlóközpontban valósították meg úgy, hogy a középpontban a közvetlenség és az akadálymentesítés új szintje áll.