Media Hungary: "válság idején kell igazán meggyőző programot összeállítani"

forrás Prim Online, 2012. április 17. 13:37

A magyar médiapiac legjelentősebb rendezvényének, a május 8-9 között immár 17. alkalommal megrendezésre kerülő Media Hungary Konferenciának az idén ismét a siófoki Azúr Hotel- és Konferencia Központ ad otthont. Az esemény mottója „A pénz beszól”, s emögött az a kérdés húzódik meg, hogy  a válság okozta pénzügyi nyomásban hogyan lehet helytállni a médiapiacon, miképp lehet egyensúlyozni és a harmóniát megtartani a nadrágszíj meghúzása és az új lehetőségek kiaknázása között. Csermely Ákos, az esemény házigazdája, szervezője interjút adott Marketing & Media folyóiratnak, az alábbiakban - némi program-ízelítő mellett - ebből a beszélgetésből is idézünk néhány mondatot.

 – "Egy konferenciaszervező a válság idején sem engedhet a színvonalból, sőt: ilyenkor kell csak igazán meggyőző programot összeállítani, hiszen a potenciális látogatók kétszer is meggondolják, hogy a zsebükbe nyúljanak-e." - mondta el a fentemlített interjúban Csermely Ákos. - "Az idei, immár 17. Media Hungary esetén a szakmai program minden korábbinál színesebb és átfogóbb lesz, és ebben a másfél tucatnyi külföldi előadónk is kulcsszerepet játszik. Itt lesz például Andreas Rudas, az RTL csoport kelet-európai elnökhelyettese, Gerd Leonhard médiafuturológus, Carlo Campos mobilmédia-reklámstratéga, emellett az idei évtől minden évben bemutatjuk egy-egy európai ország sajtó- és médiapiacát. Az idén Finnország lesz a Media Hungary vendége."

 

A konferencia - mint már ezt a Média Hungária rendezvényen megszokhattuk - több önmagában is kerek minikonferenciából össze, legalább tucatnyi témát járhat majd körül a mintegy 1200 résztvevő. A főbb kérdések közé tartozik a válságos idők értékteremtése mellett a többcsatornás szórakoztatás üzleti modelljei, az új európai szerzői jogi direktívák, a disztribuciós dilemmák, a médiafogyasztásra alkalmas mobil eszközök térhódítása, a minőségi média változásai, a tömegmédia jövője és még jó pár fontos témakör.

 

A már említett Gerd Leonharddal és Carlo Camposszal együtt 18 külföldi előadót várnak az idei Media Hungary-re, akik egyebek mellett a Facebook-ot, a YouTube-ot, az IAB-t, az RTL-Csoportot képviselik, de találkozhatunk digitális média szakértővel, affilate szakértővel, TV igazgatóval, sőt politikussal is: a vendég Finnországot többek között annak nagykövete is képviseli.

 

A magyar előadói kört még nehezebb felsorolni, gyakorlatilag minden kiadó, TV, rádió, ügynökség, online és mobile médium reprezentálva lesz, és előadnak a különféle szakértők, blogírók, kutatók, médiaszerveződések is. Jelen lesznek a pénzt hozók (ügynökségek) és a pénzt vivők (a hirdetés kiszolgálás szereplői, mobil és online szolgáltatók stb.) egyaránt. Az előadók és fórumrésztvevők száma megközelíti a kétszázat.

 

Bővebb információ és regisztráció: http://www.mediahungaria.hu/

 

Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

A Magyar Telekom 2024. harmadik negyedéves eredményei

A Magyar Telekom közzétette 2024. harmadik negyedévére vonatkozó, az EU által befogadott IFRS Számviteli Standardok  szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit. A negyedéves pénzügyi jelentés nem auditált értékeket tartalmaz az összes pénzügyi időszakra.

2024. november 14. 11:21

Marad a jóáras korlátlan belföldi mobilnet, sőt, 7 napig díjmentesen tesztelhető

Idén júliusban indult a mobilhasználati élményt forradalmasító, teljesen digitális tarifa Yepp néven, ami egy üzletlátogatás vagy személyes kontaktus nélkül, mobilalkalmazáson keresztül, akár 10 perc alatt aktiválható és korlátlan belföldi mobilnetet kínáló előfizetés. A merőben új koncepció bevezető kedvezményes havidíját 2025. január 6-ig meghosszabbítja a szolgáltató, sőt, mostantól új megrendelés esetén 7 napos ingyenes próbaidőszakot is biztosít.

2024. november 13. 14:59

Elindult a nevezés az idei Marketing Diamond Awardsra

A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) idén immár tizedik alkalommal hirdeti meg a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások számára a Marketing Diamond Awards pályázatot, amelyre egészen 2025. január 15-ig nyújthatják be a szervezetek a pályázati anyagaikat. A díj szakmai elismeréseinek átadására 2025. február 11-én az Etele Cinemaban megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor. 

2024. november 6. 20:49

Bemutatták a jövő Yettel üzleteit

Budapesten, Belgrádban és Szófiában egyidőben mutatták be, hogyan alakulnak majd át a jövő Yettel üzletei. Az új koncepció nemcsak az üzletben eltöltött időt, hanem bizonyos esetekben az odavezető utat is újraértelmezi. A cseh Bratka tervezőiroda rendhagyó ötleteit a magyar szakemberek elsőként a KÖKI Bevásárlóközpontban valósították meg úgy, hogy a középpontban a közvetlenség és az akadálymentesítés új szintje áll.

2024. november 5. 18:15

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01