Felére csökkenő költségek a Telenor Webirodájával
A Telenor a közelmúltban fejezte be Hipernet hálózatának kiépítését és Magyarországon elsőként vezetett be 42 Mbps elméleti maximális letöltési sebességre képes mobilinternet szolgáltatáscsomagokat. A társaság ma Budapesten bejelentette, hogy kínálatát immár olyan értéknövelt szolgáltatásokkal is bővítette, melyek segítségével a kis- és középvállalkozások jelentős mértékben csökkenthetik informatikai költségeiket.
A sajtótájékoztatón Sipos Judit, a Telenor vállalati értékesítési igazgatója elmondta: „A Telenor Magyarországon, magyar partnerrel fejlesztette ki a teljesen az adott vállalatra szabható felhőszolgáltatását. Az elmúlt pár hónap próbaüzeme során 2500 felhasználó választotta a Webirodát. Ez a siker annak köszönhető, hogy ügyfeleinknek már a kezdeti igényfelmérés során egy egyszerű alkalmazás segítségével azonnal meg tudjuk mutatni, hogy a Webiroda igénybevételével mekkora költséget takaríthatnak meg. Tapasztalataink alapján az átlagos informatikai megtakarítás meghaladja az 50%-ot”.
A Telenor Webiroda mellé a társaság adatközponti szolgáltatásokat is kínál: az év elején indított szolgáltatás iránt egyre nagyobb az érdeklődés, mivel egyre több vállalkozás ismeri fel, hogy ez a megoldás biztonságos működést tesz lehetővé, rugalmas bővíthetőséggel. Az újlehetőség előnye, hogy igénybevételéhez nincs szükség egyszeri jelentős kiadással járó informatikai beruházásra, helyette havidíjat kell fizetni.
További információ: http://www.telenor.hu/webiroda
Kapcsolódó cikkek
- Tavaszi áresés a Telenornál: mobileszközök 10 ezer forint kedvezménnyel
- Telenor: megkönnyített és kibővített részletre vásárlás
- Dolgozz Otthonról Nap: április 21-én először Magyarországon
- Már szolgáltatásokért is lehet fizetni PayPal-lal
- A Telenor tavaly megduplázta mobilnetes ügyfélkörét
- Felhőalapú it-szolgáltatásokban látja a jövőt a Telenor
- Telenor: innovatív M2M megoldások az egészségügyben
- Újrajátszható magyar csaták 3D-ben
- Levitte a metróba a Hipernetet a Telenor
- Igazodási pont - a közösségi média kulcs szerepe
Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
A Magyar Telekom 2024. harmadik negyedéves eredményei
A Magyar Telekom közzétette 2024. harmadik negyedévére vonatkozó, az EU által befogadott IFRS Számviteli Standardok szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit. A negyedéves pénzügyi jelentés nem auditált értékeket tartalmaz az összes pénzügyi időszakra.
Marad a jóáras korlátlan belföldi mobilnet, sőt, 7 napig díjmentesen tesztelhető
Idén júliusban indult a mobilhasználati élményt forradalmasító, teljesen digitális tarifa Yepp néven, ami egy üzletlátogatás vagy személyes kontaktus nélkül, mobilalkalmazáson keresztül, akár 10 perc alatt aktiválható és korlátlan belföldi mobilnetet kínáló előfizetés. A merőben új koncepció bevezető kedvezményes havidíját 2025. január 6-ig meghosszabbítja a szolgáltató, sőt, mostantól új megrendelés esetén 7 napos ingyenes próbaidőszakot is biztosít.
Elindult a nevezés az idei Marketing Diamond Awardsra
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) idén immár tizedik alkalommal hirdeti meg a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások számára a Marketing Diamond Awards pályázatot, amelyre egészen 2025. január 15-ig nyújthatják be a szervezetek a pályázati anyagaikat. A díj szakmai elismeréseinek átadására 2025. február 11-én az Etele Cinemaban megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor.
Bemutatták a jövő Yettel üzleteit
Budapesten, Belgrádban és Szófiában egyidőben mutatták be, hogyan alakulnak majd át a jövő Yettel üzletei. Az új koncepció nemcsak az üzletben eltöltött időt, hanem bizonyos esetekben az odavezető utat is újraértelmezi. A cseh Bratka tervezőiroda rendhagyó ötleteit a magyar szakemberek elsőként a KÖKI Bevásárlóközpontban valósították meg úgy, hogy a középpontban a közvetlenség és az akadálymentesítés új szintje áll.