SAP: ezeket méri egy szoftvercég a fenntarthatóság alatt
Nyilvánosságra hozta az SAP a 2011-es fenntarthatósági jelentését. Az auditált számokból kiderül, a világ vezető üzleti szoftvercége a megelőző évhez képest több területen is javította eredményeit.
A főbb mutatók:
(a zárójelben jelzett adatok a 2010-es értéket jelzik)
- nők aránya a menedzsmentben: 18, 7% (17,8%);
- munkatársi elkötelezettség: 77% (68%);
- technológia adományozás non-profit szervezetek számára: 863 szervezet (690);
- önkéntes munkaórák száma: 105 000 óra (59 000 óra);
- adományok szervezetek, programok, emberek felé (szociális befektetések): 16,1millió euró (12,8 millió euró);
- CO2 kibocsátás: 490 kilotonna (455 kilotonna);
- teljes energiafogyasztás: 860 GWh (845 GWh);
- megújuló energia százaléka a teljes energiafelhasználáson belül 47% (45%);
- ügyfél elégedettség 10-es skálán: 7,7 (7,6).
A jelentést a GRI fenntarthatósági irányelvei, az AA1000 fenntarthatósági standard alapelvek figyelembe vételével készítették el.
A teljes anyag elérhető: http://www.sapsustainabilityreport.com/our-progress
Kapcsolódó cikkek
- Mobil applikációs céget vesz a tengerentúlról az SAP
- 40 év innovációját ünnepli az SAP
- A közel-keleti térségben bővít az SAP
- Felhőből jön a kisméretű cégek vállalatirányítási rendszere
- SAP szoftverekre is pályázhatnak a civil szervezetek
- SAP: 34%-os növekedés a hazai kisvállalati ERP szektorban- díjazott partnerek
- Papírhalmozás helyett elektronikus számlák
- 2011 volt az SAP eddigi legjobb éve
- Oktatási szoftvermegoldásokat vesz az SAP
- A világ első intelligens számítógépe nulla watt készenléti áramfogyasztással
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.