A Media Hungary díszvendége: Finnország

forrás Prim Online, 2012. április 23. 14:23

Az idén először - de bizonyosan nem utoljára - a magyar médiapiac legjelentősebb rendezvényének, a Média Hungarynek ország-vendége is lesz, a konferencia szervezői felvállalták, hogy mostantól minden Média Hungaryn átfogó képet adnak egy-egy európai ország sajtó- és médiapiacáról, illetve annak gazdaság-társadalmi környezetéről. Idén Finnország lesz a Média Hungary díszvendége, ami a külföldi előadók egy tekintélyes részének nációját is meghatározza, de természetesen lesznek külföldi előadók más országokból is, Olaszországtól - Norvégin keresztül - az Egyesült Államokig.

Természetesen  a május 8–9. között a siófoki Azúr Hotelben megrenbdezésre kerülő Média Hungary konferencia nem csupán a külföldi tapasztalatokat kívánja megosztani a több, mint 1200 fős hallgatósággal: a hazai televízió- és rádiótársaságok, a sajtó és az internetes piac vezetői, döntéshozói, a szakmai szervezetek képviselői, a reklám-, PR- és médiaügynökségek vezetői, piackutatók, a jogi irodák munkatársai, a kábelcsatornák üzemeltetői, a kormányzati intézmények és a pártok médiával foglalkozó szakpolitikusai, a hazai és multinacionális cégek/intézmények vezetői és kommunikációs szakemberei javarészt a hazai helyzetre és jövőképre kíváncsiak.

 

Épp a hazai helyzetet kívánja rendkívül tömören összefoglalni a konferencia mottója is: a pénz beszól, amivel a szervezők arra próbáltak utalni, hogy miközben a válság nyomán a régi, jól bevált üzleti modellek egyre kevésbé tűnnek életképesnek, az egyre szorongatóbb pénzszűke miatt és az egyre sanyarúbb gazdasági környezetben megszülető új formátumok, modellek és koncepciók fogantatásánál az idealisztikus vagy értékvezérelt szempontokat gyakran háttérbe szorítja a rövidtávú haszonszerzés vágya. A tulajdonosi érdek, a profitelvárás, a munkahely megtartásának kényszere természetesen mind szervezeti, mind egyéni szinten legitimálja ezeket a potenciálisan további érték (sőt: akár piac-) vesztést eredményező döntéseket, ám nem szabad elfelejtenünk, hogy e döntések gyermekeink jövőjét is befolyásolják. Ezekben a döntési helyzetekben nehéz megtalálni a ma és a holnap, a jelen és a jövő harmóniáját, de azért nem reménytelen a dolog, s éppen ezen lehetőségek felvillantása a konferencia feladata.

 

Az első Média Hungary a két nap nem csupán előadásokról szól, az értékes információk mellett új kapcsolatokat is lehet szerezni, a régieket fel lehet frissíteni, vagy ahogy divatos szóval mondják: a konferencia kiváló terep a "networkölésre". Mindehhez nem csak a két nap, ha az elsőről a másodikra virradó este-éjszaka is rendkívül gazdag programot kínál.

Kulcsszavak: Media Hungary konferencia

Hirek.com - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Innovációs versenyen méretik meg magukat a világ egyetemistái

A Red Bull Basement kezdeményezés a bolygó ifjú koponyáinak ad lehetőséget, hogy kibontakoztassák ötleteiket, ezzel pozitív hatást gyakorolva világunkra. Az egyetemista versenyzők idén a mesterséges intelligenciát is segítségül hívhatják kiemelkedő innovációik megvalósítása érdekében.

2024. október 2. 19:34

Országos kutatásból netezési körkép: a magyarok többségének élete elképzelhetetlen net nélkül

Rengeteget internetezünk, leginkább okostelefonon, és minden második fiatal napi 2-3 órát tölt el chateléssel – derül ki a Yettel országos, reprezentatív kutatásából. Bár minél fiatalabb valaki, annál valószínűbb, hogy gyakrabban használja mobilon az internetet, de még az X generáció 85 százaléka is naponta többször felmegy a netre. A legnépszerűbb közösségi platform továbbra is a Facebook, de a Z generációsok körében a TikTok és az Instagram is hódít.

2024. szeptember 29. 15:24

Éppen most robban a hazai előfizetéses e-kereskedelem

Idén nyáron a hazai webshopok 4 százaléka kínált valamilyen terméket előfizetéses formában, azonban az adatok szerint ez az arány két-három éven belül várhatóan 23 százalékra nő. Az, hogy közel ötszörösére nőhet az előfizetéses vásárlást kínáló webáruházak száma, jól mutatja a piacon zajló jelentős változásokat – ismertette a Visa támogatásával készült friss kutatásának* eredményeit a Shoprenter.

2024. szeptember 24. 15:10

Ezek a MI legnagyobb veszélyei az oktatásban

Két szemeszteren keresztül kísérelték meg matematikai kurzusaikon ChatGPT-szerű mesterséges intelligencia használatát a Corvinus oktatói: diákjaik mindvégig szabadon használhatták feladataik elkészítéséhez, sőt, vizsgáikhoz is a MI-t. Az eredmény a két oktatót is meglepte: csökkent a hallgatók motivációja és a csoport általános tudásszintje, valamint jobban kiéleződtek a hallgatók közötti társadalmi egyenlőtlenségek is. 

2024. szeptember 17. 11:37

Techóriások özönlöttek a Városligetbe

Az AI Summit 2024 grandiózus eseményként vonzotta a mesterséges intelligencia iránt érdeklődőket a Városligetbe szeptember 9-én és 10-én. Az Indamedia kiadó által szervezett konferenciára a jegyek már az indulást megelőző napokban elfogytak – a rendezvény két napjára közel 3000-ren léptek be. Itt az AI-t gyakorlatilag minden aspektusból megközelítették, és olyan nemzetközi technológiai nagyágyúk is képviseltették magukat, mint a Microsoft, az Amazon, a Google, de még a Financial Times is.

2024. szeptember 13. 17:00

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Gépek is rajthoz állnak a most induló Országos IT Megmérettetésen

2024. október 28. 18:06

Megnyitott a Vatera Galéria, a válogatott műtárgyak új platformja

2024. október 22. 15:25

Egy év alatt 45 milliárd forintot loptak el tőlünk a digitális bűnözők

2024. október 15. 16:51

Idén már ezernél is több résztvevőt várnak a Service Design Day-re

2024. október 7. 09:59