A T-Mobile révén magyarok is szerepet kaphatnak az első igazán interaktív hollywoodi játékfilmben!
forrás Prim Online, 2012. május 16. 13:20
A DeutscheTelekom Asger Leth filmrendezővel együttműködésben, “Move On” címmel közös játékfilmet készít. A T-Mobile hazai kampányának keretében magyarok is szerepet kaphatnak az első valóban interaktív „road movie”- ban.
Most első alkalommal készül olyan film, amely az ügyfelet soha nem látott mértékben vonja be a filmkészítés kreatív folyamatába. A közönség az előkészítő munkálatoktól kezdve a film befejezéséig folyamatosan befolyásolhatja a film helyszínét, a szereplők nevét vagy a filmzenét, sőt lehetősége nyílik szerepelni is a filmben!
Asger Leth filmrendező és a DeutscheTelekom minden egyes európai piacra, így Magyarországra is kihívást jelentő feladatokat dolgoz ki, és biztosítja, hogy a közönség egész Európában részese lehessen a cselekménynek.
A “Move On” alapforgatókönyvét a díjnyertes forgatókönyvíró Matt Greenhalgh készíti. A történet egy férfi európai utazásáról és küldetéséről szól, melynek során egy titokzatos ezüst aktatáskát kell leszállítania, és minden körülmények között megvédenie.
A forgatókönyv nagy hangsúlyt fektet a felhasználók bevonására. Greenhalgh folyamatos jelenléte lehetővé teszi, hogy Leth-szel együttműködve a közönség kreatív ötletei és kezdeményezései bekerüljenek a filmbe, és valóra váltsák Leth elképzeléseit.
A DT Csoport országainak mobilinternet szolgáltatására és szakértelmére támaszkodva, a milliók által nap mint nap használt eszközök és szolgáltatások segítségével az európai, köztük a magyar felhasználók egy virtuális casting-ügynök bőrébe bújhatnak, felmérhetik a filmes helyszínek adottságait, és művészeti igazgatóként támogathatják Leth és csapata munkáját ebben az egyedülálló kreatív utazásban.
Miközben a hagyományos márkázott filmek a szponzoráció és a termékelhelyezés körül forognak, a “Move On” készítése közben a DT és Leth inkább a közönség bevonásának határait fogják feszegetni.
A DT mobilinternet termékei és szolgáltatásai szintén kulcsfontosságú szerepet játszanak a “Move On” elkészítésében, hiszen ezek biztosítják az összeköttetést Leth és csapata, valamint az európai felhasználók között, miközben kielégítik az információ- és forrásigényeket, hiszen a produkció forgatása 8 országban 30 napon át zajlik.
A résztvevő DT piacok Magyarország mellett Albánia, Ausztria, Bulgária, a Cseh Köztársaság, Hollandia, Horvátország, Macedónia, Montenegró, Németország és Szlovákia.
Jelentkezés és további információ: www.move-on-film.hu
Asger Leth filmrendező és a DeutscheTelekom minden egyes európai piacra, így Magyarországra is kihívást jelentő feladatokat dolgoz ki, és biztosítja, hogy a közönség egész Európában részese lehessen a cselekménynek.
A “Move On” alapforgatókönyvét a díjnyertes forgatókönyvíró Matt Greenhalgh készíti. A történet egy férfi európai utazásáról és küldetéséről szól, melynek során egy titokzatos ezüst aktatáskát kell leszállítania, és minden körülmények között megvédenie.
A forgatókönyv nagy hangsúlyt fektet a felhasználók bevonására. Greenhalgh folyamatos jelenléte lehetővé teszi, hogy Leth-szel együttműködve a közönség kreatív ötletei és kezdeményezései bekerüljenek a filmbe, és valóra váltsák Leth elképzeléseit.
A DT Csoport országainak mobilinternet szolgáltatására és szakértelmére támaszkodva, a milliók által nap mint nap használt eszközök és szolgáltatások segítségével az európai, köztük a magyar felhasználók egy virtuális casting-ügynök bőrébe bújhatnak, felmérhetik a filmes helyszínek adottságait, és művészeti igazgatóként támogathatják Leth és csapata munkáját ebben az egyedülálló kreatív utazásban.
Miközben a hagyományos márkázott filmek a szponzoráció és a termékelhelyezés körül forognak, a “Move On” készítése közben a DT és Leth inkább a közönség bevonásának határait fogják feszegetni.
A DT mobilinternet termékei és szolgáltatásai szintén kulcsfontosságú szerepet játszanak a “Move On” elkészítésében, hiszen ezek biztosítják az összeköttetést Leth és csapata, valamint az európai felhasználók között, miközben kielégítik az információ- és forrásigényeket, hiszen a produkció forgatása 8 országban 30 napon át zajlik.
A résztvevő DT piacok Magyarország mellett Albánia, Ausztria, Bulgária, a Cseh Köztársaság, Hollandia, Horvátország, Macedónia, Montenegró, Németország és Szlovákia.
Jelentkezés és további információ: www.move-on-film.hu
Kapcsolódó cikkek
- A Mozi24 már Windows Phone-on is elérhető
- Pályázat a teljes szélessávú lefedettség megteremtésére
- Márciusban is emelkedett a digitálistelevízió-előfizetések száma hazánkban
- XVI. Benedek pápa: érdeklődéssel kell figyelembe vennünk a valódi kérdéseket felvető honlapokat
- Deutsche Telekom: felére esett a profit az első negyedévben
- 800 millió internetező, 1,4 milliárd mobiltelefon 2015-ig Kínában
- Tanulj videózni SLT kamerával! - Workshop a Mafilm stúdiójában
- A tibetiek megkerülik a "Nagy Tűzfalat" - A technológia nagy segítséget nyújt (2. rész)
- A tibetiek megkerülik a "Nagy Tűzfalat" - A technológia nagy segítséget nyújt (1. rész)
- Online lapok zsaroló álriportereit tartóztatták le Kínában