A Facebook saját okostelefonnal rukkolhat elő jövőre
Saját okostelefonnal rukkolhat elő már jövőre sajtóértesülések szerint a Facebook közösségi portálra épülő birodalom.
A cég - amely nemrég jelent meg a tőzsdén - a közelmúltban indította el saját, mobilalkalmazásokat kínáló első üzletét. Az App Center oldalon linkek találhatók az Apple és a Google Android-boltjaiban kapható Facebook-alkalmazásokhoz. A fejlesztők azonban nemsokára már olyan alkalmazásokat írhatnak, amelyeket kizárólag a Facebook üzletében fognak értékesíteni.
A Facebook korábban az iPhone és más okostelefonokon dolgozó szakembereket toboroz az alapító Mark Zuckerberg amiatti félelmében, hogyha nem kezd el hamarosan mobilkészülékeket gyártani, a közösségi hálózat nem lesz más, csak egy alkalmazás más platformokon - közölte a BBC hírportálja.
Vannak olyan értesülések is, amelyek alapján a közösségi portálra épülő birodalom titokban már 2010-ben telefonfejlesztésbe kezdett, de az a projekt félbeszakadt.
Kapcsolódó cikkek
- Huawei Ascend G300 a Vodafone-nál
- Beats Audioval érkezik júniusban az új HTC Desire C
- Fehér Nokia Lumia 610 először a Vodafone-nál
- LG Optimus L7: Boltokban az LG új prémium kategóriás mobilja
- Két új HTC mobil a Telenornál: megérkezett a One V és a One X
- Samsung nap az új Galaxy Mini 2-vel
- Új HTC csúcsmodellek a Vodafone kínálatában
- Fehér Nokia Lumia 800 a Vodafone-nál
- Kedvező ár és BBM: BlackBerry 9220
- Borzalmas negyedévet zárt a Nokia
Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
A Magyar Telekom 2024. harmadik negyedéves eredményei
A Magyar Telekom közzétette 2024. harmadik negyedévére vonatkozó, az EU által befogadott IFRS Számviteli Standardok szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit. A negyedéves pénzügyi jelentés nem auditált értékeket tartalmaz az összes pénzügyi időszakra.
Marad a jóáras korlátlan belföldi mobilnet, sőt, 7 napig díjmentesen tesztelhető
Idén júliusban indult a mobilhasználati élményt forradalmasító, teljesen digitális tarifa Yepp néven, ami egy üzletlátogatás vagy személyes kontaktus nélkül, mobilalkalmazáson keresztül, akár 10 perc alatt aktiválható és korlátlan belföldi mobilnetet kínáló előfizetés. A merőben új koncepció bevezető kedvezményes havidíját 2025. január 6-ig meghosszabbítja a szolgáltató, sőt, mostantól új megrendelés esetén 7 napos ingyenes próbaidőszakot is biztosít.
Elindult a nevezés az idei Marketing Diamond Awardsra
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) idén immár tizedik alkalommal hirdeti meg a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások számára a Marketing Diamond Awards pályázatot, amelyre egészen 2025. január 15-ig nyújthatják be a szervezetek a pályázati anyagaikat. A díj szakmai elismeréseinek átadására 2025. február 11-én az Etele Cinemaban megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor.
Bemutatták a jövő Yettel üzleteit
Budapesten, Belgrádban és Szófiában egyidőben mutatták be, hogyan alakulnak majd át a jövő Yettel üzletei. Az új koncepció nemcsak az üzletben eltöltött időt, hanem bizonyos esetekben az odavezető utat is újraértelmezi. A cseh Bratka tervezőiroda rendhagyó ötleteit a magyar szakemberek elsőként a KÖKI Bevásárlóközpontban valósították meg úgy, hogy a középpontban a közvetlenség és az akadálymentesítés új szintje áll.