Felhő alapú számlázórendszert kínál a Telekom kis- és középvállalkozásoknak
A telekommunikációs cégek közül elsőként, teljes körű online számlázó megoldást kínál ÉnSzámlázóm néven a Magyar Telekom mikro-, kis- és középvállalkozások számára. A június elején bevezetett felhő alapú szolgáltatást havi díjas alapon érhető el, akárcsak a telekommunikációs és informatikai szolgáltatások.
Az ÉnSzámlázóm online, felhő alapú számlázó szoftver mikro-, kis- és középvállalkozásoknak nyújt teljes értékű számlázó megoldást, a vevő és partnertörzs kezeléstől kezdve, a terméktörzs kezelésen át, a számlakészítés és statisztikai modul kialakításáig bezárólag. A szoftver, amellett, hogy hagyományos papírszámlázást is lehetővé tesz, elektronikus számlázást biztosít, mindezt ingyenes e-számla befogadó felülettel minden partnernek. A számlázási rendszer bevezetése nem igényel beruházást, hiszen havi díjas alapon érhető el, ráadásul üzemeltetési költsége sincs, továbbá nem kell frissíteni sem; a program automatikusan követi a változásokat, így mindig megfelel a törvényi előírásoknak és nincs szükség folyamatos frissítésre. Már egy-két fős mikrovállalkozásoknak is megéri az előfizetés, hiszen minimális költséggel juthatnak hozzá a korábban csak nagyvállalati ügyfelek számára elérhető komplex, professzionális számlázó rendszerhez. Az ÉnSzámlázóm program az internetes e-mail fiókokhoz hasonlóan a számítógép böngészőjében működik, így nem igényel telepítést, valamint bárhonnan használható, a webes e-mail fiókokhoz hasonlóan. A felhő alapú elérésnek köszönhetően nagy mobilitást biztosít felhasználójának, bármely számítógépről, okostelefonról és tabletről is használható.
Kapcsolódó cikkek
- Felgyorsulhat az elektronikus számla elterjedése
- A kis- és középvállalatokon múlhat az e-számla elterjedése
- Hódít az e-azámla a nagyvállalatoknál
- Elektronikus számlákat bocsát ki a Volvo, a Koch és a Porsche Lízing is
- A Praktiker bevezette az elektronikus számlázást
- Ahogy az e-mail felváltotta a papírleveleket, úgy fog tért nyerni az e-számla a papírszámlával szemben?
- Egyre többen választják az elektronikus számlázást
- Internetes számlázási rendszer vállalatoknak
- Számlázás gyorsan, postaköltség nélkül: az APEH szerint szabályos
- E-számla: már a UPC-nél is papírmentesen intézhető a díjfizetés
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.