Divatfotó-sorozatban debütálnak az LG Optimus L-Style okostelefonok
Az LG Electronics (LG) egy különleges együttműködés keretében mutatta be az LG Optimus L-Style okostelefon sorozatot (LG Optimus L3, LG Optimus L5 és LG Optimus L7). A gyártó a brit Vanity Fair magazinnal és Ralph John Perou divatfotóssal közösen keltette életre az L-Style-t, a márka új formatervezési koncepcióját, amely elsősorban a technikai újdonságok iránt érdeklődő és a stílusos megjelenést fontosnak tartó embereket veszi célba.
A magazin júliusi számában megjelenő, a stílus és a technológia találkozását megtestesítő fotók Perou vezetésével készültek, aki elismert zenei és divatfotósként olyan hírességekkel dolgozott együtt, mint Katy Perry, Justin Timberlake és Helen Mirren. A fekete-fehér fényképsorozat az LG legújabb Optimus L-Style okostelefon-sorozatának tagjait különböző helyzetekben pózoló modellekkel ábrázolja, kiemelve az LG L-Style öt stílusjegyét: a modern szögletes stílust, a harmonikus kontrasztokat a formatervezésben, a Floating Mass technológiát, az egybefüggő, keret nélküli felületet és az érzékien karcsú külsőt.
A képsorozat mögött álló művészi koncepciót az LG, a Vanity Fair és Perou közösen álmodták meg és keltették életre. Az LG és a Vanity Fair egyaránt saját ötletekkel állt elő azzal kapcsolatban, miként lehetne a legjobban megjeleníteni a technológiát és a divatot a fotózás során, Perou pedig szenvedélyességét, kreativitását vetetette be és kiválóan ötvözte ezeket az elemeket.
A képsorozatban szereplő modellek eltérő háttérrel rendelkeznek: vannak köztük táncosok, sminkesek, még orvosok is. Az egyetlen közös pont a könnyed és egyedi stílus – pontosan azok a tulajdonságok, amelyek az LG Optimus L-Style sorozat célközönségére is jellemzőek.
„Az emberek hajlamosak úgy gondolni, hogy a fényképészeket csak a dolgok külseje érdekli, én azonban azt szeretem, ha a dolgok nem csak elkápráztatnak bennünket, hanem remekül működnek is.” – nyilatkozta Perou. „Nagyon élveztem a közös fotózást az LG-vel és a Vanity Fair-rel, amely a stílus és az anyag találkozásáról szólt. Szándékosan intelligens, gyönyörű és vibráló embereket választottunk a fotókhoz, mert rajtuk keresztül tudtuk igazán bemutatni az izgalmas, karcsú és rengeteg technológiai fejlesztéssel ellátott telefonokat.”
„Az LG számára nagyszerű lehetőség volt, hogy a kampányt a brit Vanity Fair magazinnal és Perou-val közösen készíthette el.” – nyilatkozta Brian Na, az LG Mobile Communications Company alelnöke és nemzetközi értékesítési és marketingigazgatója. „Fő célunk az volt, hogy bemutassuk az L-Style sorozat lényegét az Egyesült Királyság divatszakértőinek, és ehhez keresve sem találhattunk volna jobb partnereket.”
Az LG Optimus L-Style termékcsaládot azoknak terveztük, akik a technológia szerepét fontosnak tartják az életükben, és akik szeretik, ha mobiljuk visszatükrözi ízlésüket és stílusukat. A sorozat három okostelefonból áll: az LG Optimus L3 és az LG Optimus L7 modellek már korábban megjelentek, míg az LG Optimus L5 az év második felében lesz elérhető.
A kulisszák mögé a következő hivatkozásra kattintva lehet bepillanatani: http://bit.ly/KDaGOH
Kapcsolódó cikkek
- Hangvezérléssel, távolból irányítható háztartási eszközök az LG-től
- Az LG és a Google bejelentette a Nexus 4-et
- Két SIM kártya kezelésére képes az új LG Optimus L3 Dual SIM
- LG T385 okostelefon: Egyszerűen közösségi
- 64 nyelvre fordít azonnal az LG Optimus L9
- LG Optimus G – a csúcsragadozó
- Piacon az LG LG Optimus Vu: táblagép és okostelefon egyben
- LG dokkoló hangfal okostelefonokhoz és táblagépekhez
- LG Optimus 4X HD: Az LG négymagos csúcsmodellje már kapható
- LG Optimus L5 mobilfizetés-szolgáltatással
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Már most nézőrekordot állított fel a Hogyan tudnék élni nélküled?
Még messze a december 12-ei premier, de az érdeklődés folyamatosan nő az év lejobban várt magyar filmjének ígérkező Hogyan tudnék élni nélküled? iránt. A Demjén Ferenc slágereire felfűzött zenés romantikus vígjáték első előzetese egy hónap alatt elérte az 1 millió megtekintést, ami azért kiemelkedő, mert ezt eddig idén sem hazai, sem külföldi film nem tudta utána csinálni. Sőt erre az eredményre az elmúlt évtizedben egyetlen magyar film sem volt képes.
Utazási konferencia az Angyalok városában
Egy új tévé színt visz a mindennapokba
Ma már nemcsak azért vásárolunk televíziót, mert a sugárzott műsorokat szeretnénk nézni, hanem mert a forradalmian új készülékek számtalan lenyűgöző funkcióval lettek ellátva. Hozzájárulnak ahhoz, hogy magasabb szintre emeljük a tévézés élményét.
A múlt feltárása, a jövő segítségével!
Kevés izgalmasabb terület létezik a régészetnél. Vajon mi rejtőzik a régi idők, épületek falai mögött? Felfedezések, meglepetések sokasága, amire nem igazán lehet felkészülni. Egy ilyen terepmunkát azonban nem lehet csak úgy, ásóval elvégezni, és még Indiana Jonesnak is óriási segítség egy-egy digitális, innovatív, 21. századi eszköz!
Megéri-e az elektromos autózás?
Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.