Átfogó szolgáltatási portfolió-fejlesztés a Xerox-nál

forrás Prim Online, 2012. június 28. 18:17

Stratégiai célként tűzte ki a Xerox szolgáltatási kínálatának bővítését Ursula Burns, a vállalat elnöke. Ennek érdekében 350 – 400 millió dollárt fognak felvásárlásokra költeni, illetve fejlesztésekre fordítani.

Főként az egészségügy, a pénzügy, a közlekedésszervezés, és a vevőszolgálat területén dolgoznak olyan újabb megoldásokon, amelyek révén az eddigieknél is versenyképesebb, illetve költséghatékonyabb  szolgáltatásokat biztosíthatnak majd az ügyfeleknek.

A Xerox bevételeinek több mint a felét jelenleg is a szolgáltatások generálják, és a vállalatnál közép – és hosszútávon továbbra is ennek az üzletágnak az erőteljes bővülésével, illetve ezzel párhuzamosan a vállalat eredményességének növekedésével számolnak.

Kulcsszavak: +céginfo Xerox

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Gépek is rajthoz állnak a most induló Országos IT Megmérettetésen

2024. október 28. 18:06

Megnyitott a Vatera Galéria, a válogatott műtárgyak új platformja

2024. október 22. 15:25

Egy év alatt 45 milliárd forintot loptak el tőlünk a digitális bűnözők

2024. október 15. 16:51

Idén már ezernél is több résztvevőt várnak a Service Design Day-re

2024. október 7. 09:59