Visszavetették a kamerakeresletet a telefonok
Egyre inkább visszavetik a digitális kamerák keresletét az okostelefonok Nagy-Britanniában, az emberek az utóbbiakkal készítenek felvételeket, megelégszenek a gyengébb minőségű videókkal.
A Mintel cég felmérése alapján a brit felnőttek 8 százaléka - 3 millió ember - nem tartja valószínűnek, hogy ha digitális kamerája tönkremegy, újat vesz helyette, inkább mobiltelefonjára hagyatkozik videokészítéskor.
Az adatok szerint a britek 80 százalékának van digitális kamerája, de közülük csak 40 százalék készít kizárólag azzal felvételt. A felnőtt lakosság 45 százaléka okostelefonját használja kameraként.
Ami a hagyományos - mágnesszalagos - kamerákat illeti, már csak 8 százalék készít kizárólag velük felvételeket.
A digitális kamerát vásárlók közül 39 százalék régi kamerájának felváltása végett vett újat, 34 százalék nyaralására, 18 százalék pedig egy különleges esemény - például esküvő - felvétele végett.
A britek 21 százaléka egyetért azzal az állítással, hogy az okostelefon hosszabb távon okosabb vétel, ugyanakkor 71 százalékos azok hányada, akik határozott meggyőződéssel vallják, hogy a kamerák jobb minőséget nyújtanak, mint a telefonok.
Kapcsolódó cikkek
- Huawei Ascend Windows Phone 8-cal
- Sony Xperia miro és Xperia tipo Ice Cream Sandwich-csel
- Huawei Ascend G300 a Vodafone-nál
- Beats Audioval érkezik júniusban az új HTC Desire C
- A zenelejátszók és a fényképezőgépek használatát is befolyásolja az okostelefonok terjedése
- Új funkciókkal bővítette a Canon az EOS 7D-t
- Dizájn felsőfokon: HTC One S a Vodafone-nál
- Vodafone Smart II: mindenki számára elérhető okostelefon
- LG Optimus L5 mobilfizetés-szolgáltatással
- Canon EOS 650D kettős autofókusz rendszerrel
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.