Vállalati szintű biztonság mobileszközökre is

forrás Prim Online, 2012. július 25. 13:29

A NetIQ Novell SUSE Magyarországi Képviselet bejelentette, hogy Novell portfóliójában elérhetővé vált a ZENworks Mobile Management. A megoldás az eszközfelügyelet területén leggyakrabban előforduló kihívásokra nyújt választ, beleértve a saját eszközök használata (BYOD – Bring Your Own Device), a biztonság, az alkalmazás- és fájlmegosztás, az eszköz- és leltárfelügyelet, valamint a megfelelőség kapcsán felmerülő problémákat.

Ezzel az új megoldással a Novell a mobileszközökre is kiterjeszti meglévő felügyeleti és biztonsági képességeit. A Novell ezzel lehetőséget nyújt a vállalatoknak, hogy minimális informatikai többletköltséggel felügyeljék és biztonságossá tegyék a saját tulajdonú mobileszközök használatát a vállalaton belül; iOS, Android, Symbian vagy Windows Mobile rendszerű, illetve egyéb ActiveSync-kompatibilis eszközök esetében egyaránt.

„Az alkalmazottak gyakran igénylik a mobileszközök használatát a munkahelyen. Akár vállalati, akár saját készülékkel dolgoznak a munkavállalók, a rendszergazdák számára nehéz feladat, hogy nyomon kövessék és megoldják az ezzel járó biztonsági és felügyeleti problémákat. A ZENworks Mobile Management olyan könnyen telepíthető megoldást kínál, amellyel a szervezetek a biztonság és a produktivitás fenntartása mellett felügyelhetik a mobileszközöket. Az alkalmazottak számára így mindenhol biztosítottak a hatékony munka feltételei, indokolatlan vállalati kockázatok és költségek nélkül” – mondta el Szittya Tamás, a Magyarországi Képviselet ügyvezető igazgatója.

A ZENworks Mobile Management fő szolgáltatásai:
·    Vezeték nélküli/automatikus regisztráció: az eszköz regisztrációs folyamata során felhasználja az ActiveSync e-mail kiszolgáló felhasználói hitelesítő adatait, így automatizálja az új eszközök regisztrációját.
·    Alkalmazáskiosztás és fájlmegosztás: biztosítja, hogy a megfelelő alkalmazások és fájlok elérhetők legyenek az arra jogosult felhasználók számára a vállalati alkalmazástárolón (Enterprise App Store) keresztül.
·    Személyre szabható biztonsági beállítások: lehetőséget nyújtanak a biztonságért felelős csapatok és informatikai biztonsági vezetők számára, hogy megadják és testre szabják a mobileszközökre vonatkozó biztonsági házirendeket, beleértve a titkosítást, a jelszókezelést és a kritikus adatok automatikus távoli törlését az eszköz elvesztése esetén.
·    Leltár- és eszközfelügyelet: áttekintést nyújt a szervezethez kapcsolódó eszközökről, valamint nyomon követi és felügyeli az összes, a szervezeten belül használt mobileszközt.
·    Riasztások és értesítések: az igény szerint beállítható riasztások lehetővé teszik, hogy az informatikai részleg azonnal értesülhessen a problémákról, szabálysértésekről vagy a biztonsági beállítások változásairól, így biztosítható a megfelelőségi, licenckezelési és felügyeleti követelmények teljesítése.
·    Saját készüléket támogató működés: a munkavállalók saját mobileszközeivel kapcsolatos igények kiszolgálására számos hasznos szolgáltatást tartalmaz az eszköz, például megoldható, hogy a távoli törlés szolgáltatás csak a vállalati adatokra vonatkozzon.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01