Vállalati szintű biztonság mobileszközökre is
Ezzel az új megoldással a Novell a mobileszközökre is kiterjeszti meglévő felügyeleti és biztonsági képességeit. A Novell ezzel lehetőséget nyújt a vállalatoknak, hogy minimális informatikai többletköltséggel felügyeljék és biztonságossá tegyék a saját tulajdonú mobileszközök használatát a vállalaton belül; iOS, Android, Symbian vagy Windows Mobile rendszerű, illetve egyéb ActiveSync-kompatibilis eszközök esetében egyaránt.
„Az alkalmazottak gyakran igénylik a mobileszközök használatát a munkahelyen. Akár vállalati, akár saját készülékkel dolgoznak a munkavállalók, a rendszergazdák számára nehéz feladat, hogy nyomon kövessék és megoldják az ezzel járó biztonsági és felügyeleti problémákat. A ZENworks Mobile Management olyan könnyen telepíthető megoldást kínál, amellyel a szervezetek a biztonság és a produktivitás fenntartása mellett felügyelhetik a mobileszközöket. Az alkalmazottak számára így mindenhol biztosítottak a hatékony munka feltételei, indokolatlan vállalati kockázatok és költségek nélkül” – mondta el Szittya Tamás, a Magyarországi Képviselet ügyvezető igazgatója.
A ZENworks Mobile Management fő szolgáltatásai:
· Vezeték nélküli/automatikus regisztráció: az eszköz regisztrációs folyamata során felhasználja az ActiveSync e-mail kiszolgáló felhasználói hitelesítő adatait, így automatizálja az új eszközök regisztrációját.
· Alkalmazáskiosztás és fájlmegosztás: biztosítja, hogy a megfelelő alkalmazások és fájlok elérhetők legyenek az arra jogosult felhasználók számára a vállalati alkalmazástárolón (Enterprise App Store) keresztül.
· Személyre szabható biztonsági beállítások: lehetőséget nyújtanak a biztonságért felelős csapatok és informatikai biztonsági vezetők számára, hogy megadják és testre szabják a mobileszközökre vonatkozó biztonsági házirendeket, beleértve a titkosítást, a jelszókezelést és a kritikus adatok automatikus távoli törlését az eszköz elvesztése esetén.
· Leltár- és eszközfelügyelet: áttekintést nyújt a szervezethez kapcsolódó eszközökről, valamint nyomon követi és felügyeli az összes, a szervezeten belül használt mobileszközt.
· Riasztások és értesítések: az igény szerint beállítható riasztások lehetővé teszik, hogy az informatikai részleg azonnal értesülhessen a problémákról, szabálysértésekről vagy a biztonsági beállítások változásairól, így biztosítható a megfelelőségi, licenckezelési és felügyeleti követelmények teljesítése.
· Saját készüléket támogató működés: a munkavállalók saját mobileszközeivel kapcsolatos igények kiszolgálására számos hasznos szolgáltatást tartalmaz az eszköz, például megoldható, hogy a távoli törlés szolgáltatás csak a vállalati adatokra vonatkozzon.
Kapcsolódó cikkek
- Négy tanács a biztonság növelésére a felhőben
- Sentinel 7 – Kaméleon és őrszem egyben
- Új, rugalmas licenckezelési modellel együtt jelent meg a Sentinel 7.0
- A vállalatok több mint fele képtelen biztonságossá tenni munkakörnyezetét
- Novell File Management Suite: A felügyelő, akiben megbíznak
- Novell Identity Manager 4 Standard kiadás
- 200 hazai szakértői vélemény a megfelelőségi követelményekről
- 123456 a leggyakrabban használt jelszó
- 123456 - tud ennél jobb jelszót?
- Nő az igény az adatgyűjtő szoftverek iránt
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.