Jövő-Kép címmel hirdet fenntarthatósági fotópályázatot a Telekom
A Telekom Jövő-Kép címmel hirdet fenntarthatósági fotópályázatot, hogy a hello holnap! kezdeményezés céljaival összhangban a fenntarthatóság fogalomkörét szélesebb körben érthetővé és kézzelfoghatóvá, a mindennapok részévé tegye. A vállalat az „Alkossuk meg együtt a jövőt!” mottójú fotópályázattal kívánja felhívni a figyelmet arra, hogy mindannyiunk közös felelőssége az élhető jövő kialakítása, ám ahhoz, hogy ez sikerüljön, előbb látni kell a megoldásra váró problémákat. A pályázatra ezért olyan figyelemfelhívó, inspiráló képeket vár, amelyek társadalmi, gazdasági és környezeti problémákat mutatnak be, az alkotók szemszögéből láttatják, mely dolgokon kellene változtatni. A kiíró azt reméli, a fenntarthatóság három pilléréhez kapcsolódó problémák vizuális megjelenítésével egyre többen ismerik fel a tudatos életmód szükségességét.
A pályázatra 2012. augusztus 3. és szeptember 6. között lehet nevezni, a hello holnap! Facebook oldalra feltöltött pályaművekkel. A pályázatban való részvétel feltételei és a pályázat részletei megtalálhatók a https://www.facebook.com/hello.holnap/ oldalon.
A beérkezett, érvényes pályázatokat a négy főből álló, szakmai zsűri - Szomolányi Katalin, fenntarthatósági szakember; Stiller Ákos, a HVG sajtóriportere; Kenczler Márton, art director és Németh Szabolcs, fotós - értékeli, az arra érdemesekből a hello holnap! egy kiállítást szervez az 5. Fenntarthatósági Napon, 2012. szeptember 29-én. A nyertesek izgalmas nyereményekben részesülnek: a dobogós pályaművek megjelenési lehetőséget kapnak a pályázat médiapartnerénél, a HVG-ben; a 3. helyezett egy okostelefont, a 2. helyezett egy táblagépet nyer, a legjobb alkotás készítője pedig részese lehet egy lenyűgöző fotós kalandnak, egy hatnapos, skóciai fotós workshopnak.
A Magyar Telekom Magyarország vezető infokommunikációs szolgáltatójaként – küldetésével összhangban – elkötelezett a fenntartható fejlődés elve mellett. 2010 decemberében ezért indította el „hello holnap!” kezdeményezését, amivel fő célja, hogy a fenntarthatóság fogalomkörét mindenki számára érthetővé, befogadhatóvá tegye. Ennek elérését számos pályázattal igyekszik elősegíteni: a Jövő-Kép is ezek egyike.
Kapcsolódó cikkek
- Augusztus 10-ig lehet pályázni a Telekom fenntarthatósági sajtódíjára
- Ismét fenntarthatósági sajtódíj aTelekomtól
- Magyar Telekom Delfin díj a fenntarthatóság terén kiemelkedőknek
- Fotó- és videopályázat érettségiző diákoknak
- A Magyar Telekom 2 db 1 MHz szélességű frekvenciablokkot nyert a 900 MHz-es frekvenciaárverésen
- Amatőr fotósok is pályázhatnak az Év Esküvőfotósa címre
- "Négy Évszak a Balatonon" fotópályázat indul a Balatoniwiven
- A Telekom filmtámogatási pályázata folytatódik
- Reklámfilmzene-pályázatot írt ki a Magyar Telekom
- Kilenc milliárd fenntarthatóságra
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.