Jövő-Kép címmel hirdet fenntarthatósági fotópályázatot a Telekom
A Telekom Jövő-Kép címmel hirdet fenntarthatósági fotópályázatot, hogy a hello holnap! kezdeményezés céljaival összhangban a fenntarthatóság fogalomkörét szélesebb körben érthetővé és kézzelfoghatóvá, a mindennapok részévé tegye. A vállalat az „Alkossuk meg együtt a jövőt!” mottójú fotópályázattal kívánja felhívni a figyelmet arra, hogy mindannyiunk közös felelőssége az élhető jövő kialakítása, ám ahhoz, hogy ez sikerüljön, előbb látni kell a megoldásra váró problémákat. A pályázatra ezért olyan figyelemfelhívó, inspiráló képeket vár, amelyek társadalmi, gazdasági és környezeti problémákat mutatnak be, az alkotók szemszögéből láttatják, mely dolgokon kellene változtatni. A kiíró azt reméli, a fenntarthatóság három pilléréhez kapcsolódó problémák vizuális megjelenítésével egyre többen ismerik fel a tudatos életmód szükségességét.
A pályázatra 2012. augusztus 3. és szeptember 6. között lehet nevezni, a hello holnap! Facebook oldalra feltöltött pályaművekkel. A pályázatban való részvétel feltételei és a pályázat részletei megtalálhatók a https://www.facebook.com/hello.holnap/ oldalon.
A beérkezett, érvényes pályázatokat a négy főből álló, szakmai zsűri - Szomolányi Katalin, fenntarthatósági szakember; Stiller Ákos, a HVG sajtóriportere; Kenczler Márton, art director és Németh Szabolcs, fotós - értékeli, az arra érdemesekből a hello holnap! egy kiállítást szervez az 5. Fenntarthatósági Napon, 2012. szeptember 29-én. A nyertesek izgalmas nyereményekben részesülnek: a dobogós pályaművek megjelenési lehetőséget kapnak a pályázat médiapartnerénél, a HVG-ben; a 3. helyezett egy okostelefont, a 2. helyezett egy táblagépet nyer, a legjobb alkotás készítője pedig részese lehet egy lenyűgöző fotós kalandnak, egy hatnapos, skóciai fotós workshopnak.
A Magyar Telekom Magyarország vezető infokommunikációs szolgáltatójaként – küldetésével összhangban – elkötelezett a fenntartható fejlődés elve mellett. 2010 decemberében ezért indította el „hello holnap!” kezdeményezését, amivel fő célja, hogy a fenntarthatóság fogalomkörét mindenki számára érthetővé, befogadhatóvá tegye. Ennek elérését számos pályázattal igyekszik elősegíteni: a Jövő-Kép is ezek egyike.
Kapcsolódó cikkek
- Augusztus 10-ig lehet pályázni a Telekom fenntarthatósági sajtódíjára
- Ismét fenntarthatósági sajtódíj aTelekomtól
- Magyar Telekom Delfin díj a fenntarthatóság terén kiemelkedőknek
- Fotó- és videopályázat érettségiző diákoknak
- A Magyar Telekom 2 db 1 MHz szélességű frekvenciablokkot nyert a 900 MHz-es frekvenciaárverésen
- Amatőr fotósok is pályázhatnak az Év Esküvőfotósa címre
- "Négy Évszak a Balatonon" fotópályázat indul a Balatoniwiven
- A Telekom filmtámogatási pályázata folytatódik
- Reklámfilmzene-pályázatot írt ki a Magyar Telekom
- Kilenc milliárd fenntarthatóságra
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Vissza a valóságba a Nokia 3210-zel
25 évvel az eredeti megjelenése után a Human Mobile Devices (HMD) idén újra elhozza a legendás Nokia 3210-et – most megújult, izgalmas "Y2K" arany, tengerkék és sötétszürke színekben. A cél pedig ezúttal sem más, mint összekötni az embereket – csakhogy ezúttal a képernyőtől való elszakítással.
Még mindig óvatlan az online vásárló magyarok ötöde
A magyar lakosság majdnem háromnegyede rendszeresen vásárol és fizet interneten keresztül (69 százalék), és szinte mindenki (97 százalék) tudatában van az ezzel járó kockázatoknak. A megkérdezettek négyötöde legalább egy módszert alkalmaz is a biztonsága érdekében viszont ötből egy fő még mindig nem ellenőrzi a fizetési felületek hitelességét – derült ki az OTP Mobil friss felméréséből.
Építőipari innováció: egyedülálló vizsgálatot végeznek a Széchenyi István Egyetem munkatársai
Igazi kuriózum az a vizsgálat, amelyet a győri Széchenyi István Egyetem Építőanyag- és Szerkezetvizsgáló Laboratóriumában végeznek az intézmény munkatársai. Feladatuk egy piaci bevezetés előtt álló termék, a rozsdamentes acélból készített, hullámos gerincű gerenda viselkedésének feltérképezése. A hullámos kialakítás jelentősége, hogy a gerinc merevsége nagyobb a hagyományos, egyenes gerinchez képest, ezáltal csökkenthető a profil vastagsága, súlya, végső soron bekerülési költsége és az előállítás környezeti terhelése is.
GKID-Mastercard Digitális Kereskedelmi Körkép 2024/I
Továbbra sem látszik a fellendülés a belföldi e-kereskedelmi piacon. Ráadásul a jelenség nem magyar sajátosság, szinte minden régiós és EU-s piacot érint. Az okok között pedig elsősorban az elmúlt két év folyamatos vásárlóerő-csökkenése, valamint a látványosan megerősödő kínai e-kereskedők térhódítása áll. Ebben a piaci környezetben az online vásárlókért folyó versenyben egyre nehezebb dolga van a hazai vállalkozásoknak – derül ki a GKID és a Mastercard közös, Digitális Kereskedelmi Körkép néven publikálásra kerülő riportjának legújabb, 2024-es kiadásából.
Lehet egyszerre mobil és otthoni az internet?
A mobiltelefon ma már szinte mindenki zsebében ott lapul, de a mobilozást lehetővé tévő technológia új értelmet ad az eddig vezetékkel elért otthoni internetezésnek is. Még nem szoktunk hozzá teljesen, de érdemes: nemcsak kábelen lehet otthon netezni, hanem mobilinterneten is, méghozzá úgy, hogy teljes értékű otthoni internetszolgáltatáshoz jutunk. Ez nemcsak azokon a helyeken jelent alternatívát, ahol a vezetékes internet nem elérhető, hanem önmagában is jár előnyökkel, főleg, ha 5G-mobilhálózatról van szó.