Budapestre helyezte régiós ügyfélszolgálatát az LG
MTI Sajtóadatbank, 2012. szeptember 8. 07:11
Budapesti központjába helyezte szeptember 6-ától eddig Lengyelországban működő régiós ügyfélszolgálatát az LG Electronics (LG) - tájékoztatta a társaság pénteken az MTI-t.
Az LG budapesti irodájában fogadják csütörtöktől a Magyarországról, Bulgáriából, Horvátországból, Szerbiából és Romániából érkező megkereséseket.
A közlemény szerint a cég 23 új munkahelyet teremtett Magyarországon. Az új állásokra kétnyelvű - magyar és a régió egyik országának nyelvét beszélő - munkatársakat kerestek. Az ügyfélszolgálat és a szerviz egy helyiségben van, így a call center munkatársai szükség esetén azonnali segítséget kapnak a munkájukhoz.
A fejlesztés eredményeképpen ezentúl gyorsabban és hatékonyabban tudnak majd segíteni, ha az ügyfeleknek az LG termékeivel kapcsolatban bármilyen kérdésük van - közölte a társaság.
Az LG Electronics világszerte 120 országban több mint 93 ezer alkalmazottat foglalkoztat. Az LG 2011-ben 54,3 ezer milliárd koreai wonos (49 milliárd dolláros) árbevételt ért el négy - szórakoztató elektronikai, a mobilkommunikációs, a háztartási elektronikai, valamint a légkondicionáló és energetikai megoldások - üzletágában.
Kapcsolódó cikkek
- Árkartell miatt EU-büntetés vár az LG-re
- A gyenge mobileladások miatt távozik az LG vezérigazgatója
- Az LG 20 százalékkal kívánja növelni mobiltelefon eladásait
- Rekordnyereséget produkált az LG
- LG Mobile márkabolt nyílt a Mammutban
- Rekord veszteség az LG Electronicsnál is
- Az LG lett a harmadik legnagyobb mobilgyártó 2008-ban?
- Átszervezés az LG-nél
- Napelemgyártásba fektet az LG
- Az első koreai rádióval a világpiacra: 50. születésnapját ünnepli az LG