A közösségi média felé nyit a bécsi érsekség
A közösségi média felé nyit a bécsi érsekség: Christioph Schönborn érsek, osztrák bíboros saját csatornát indít egy videomegosztó portálon szeptemberben - számolt be róla az osztrák közszolgálati rádió.
Az egyházi kommunikációnak is haladnia kell a korral, a fiatalok kedvelt kommunikációs csatornáin, a közösségi médiában is elérhetőnek kell lennie az érsekségnek és a vezetőinek - mondta Michael Prüller szóvivő az ORF-nek. Az érsekség által létrehozott, Frag den Kardinal (Kérdezd a bíborost) című honlapra a YouTube segítségével videoüzenet formájában kérdéseket lehet feltölteni, amelyek közül az érsek minden héten megválaszol egyet. Az érsekség fontosnak tartja a párbeszédet, és hogy az egyház ne legyen személytelen a hívők szemében - hangsúlyozta a szóvivő. A videoüzeneteket szeptember harmadik hetétől várják. Habár az üzenetek közül a "gyalázkodóakat" kiszűrik és nem teszik közzé, az érsekség nem akar kitérni a kényes témák elől sem, mint például az egyházi szexuális erkölcsre vonatkozó kérdések - mondta Michael Prüller.
Kapcsolódó cikkek
- A Vatikáni Rádió androidos alkalmazást indított
- EricssonLab: egyre többen osztják meg közösségi oldalakon a tévében látottakat
- Ahol a fájlmegosztás egyházi rangra emelkedett
- Az olasz kormányfőt paradicsommal dobálják a Facebookon
- Már több mint 83 millió hamis felhasználója van a Facebooknak
- Zuppaa: ahol közösségi élménnyé válik az önmegvalósítás
- Debütál a facebookos web-to-print alkalmazás
- Mikroblogján népszerűsíti a buddhista tanításokat egy kínai szerzetes
- Bronzkori "Facebookon" üzentek egymásnak a vadászok
- Zuppaa: Elindult az első magyar közösségi névjegy
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Izgalmas versenyek a T-esport Bajnokságon
Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2, League of Legends, Brawl Stars és EA Sports FC 24 játékosok mérték össze a tudásukat, köztük két magyar versenyző is.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.