Új Apple iTunes: egyszerűsített megjelenés és tökéletesebb iCloud integráció
Az áttervezett iTunes egy egyszerűbb és letisztultabb felülettel, teljes képernyőn jelenik meg a Mac számítógépeken és a PC-ken is, a kedvenc tartalmakat helyezve az előtérbe. Az új könyvtárnézetben könnyebb áttekinteni a zenéket, tévéműsorokat és filmeket. A kívánt kategóriába tartozó tartalmak megtekintéséhez csak a kategóriára kell kattintani. A kinyitható albumnézetben egy-egy album számainak listája jelenik meg, eközben azonban tovább böngészhet a felhasználó a zenéi között. Az új keresési funkció a teljes iTunes-könyvtárban keres, beleértve a zenéket, a filmeket és a tévéműsorokat is. Az újragondolt mini lejátszó kis eszközsávján egyszerű a zenelejátszás vezérlése – például a könyvtár megnyitása nélkül átugorhat a felhasználó a következő számra, vagy más zenéket kereshet. A következő dalokat jelző funkcióban a felhasználók megtekinthetik, hogy milyen számok következnek, továbbá a lejátszani kívánt dalokat és albumokat felvehetik erre a listára.
Az iCloud révén az iTunes-on keresztül vásárolt minden tartalom megjelenik a felhőben, és így iPhone-ról, iPadról, iPod touch-ról, Macről, PC-ről és Apple TV-ről is elérhető. Az új iTunes tökéletesen integrálódik az iClouddal: az iCloud a vásárlásra használt eszköztől függetlenül automatikusan a Mac számítógépek és PC-k könyvtárába helyezi a megvásárolt tartalmakat. Az iCould arra is emlékszik, hogy a felhasználó hol hagyta abba kedvenc filmjei és tévéműsorai nézését – bármilyen eszközön nézte is előzőleg.
Az újratervezett iTunes Store, App Store és iBookstore letisztult felülete egyszerűbbé és élvezetesebbé varázsolja a vásárlást. A kiemelt tartalmak közvetlenül az oldalak felső részén jelennek meg, a könnyen tallózható polcok pedig népszerű zenéket, filmeket és tévéműsorokat kínálnak. Az áruházak azt is megjegyzik, hogy korábban milyen zenékbe hallgatott bele, illetve milyen filmekbe és tévéműsorokba pillantott bele a látogató. Az iCould révén ez a funkció minden eszközről elérhető. És még egy újdonság: a felhasználók úgy hallgathatnak meg egy 90 másodperces részt egy-egy zeneszámból, hogy közben tovább böngészhetik az áruházat.
Az új iTunes ingyenes letöltésként jelenik meg októberben, a www.itunes.com weboldalon.
Az iTunes Store a katalógusában található több mint 26 millió zeneszámmal, 700 000 alkalmazással, 190 000 sorozatepizóddal és 45 000 filmmel a világ legnépszerűbb online zene-, alkalmazás-, tévéműsor- és filmáruháza. Az iTunes Store a legkiválóbb eszköz az iOS-, Mac- és PC-felhasználóknak a jogtiszta zenék és videók online keresésére és megvásárlására. Az iTunes a világ legnépszerűbb médialejátszója Mac számítógépeken és PC-ken.
Kapcsolódó cikkek
- 1080p Full-HD videókat is támogat az új Apple TV
- iTunes 10.5.0.142
- Fix díjas letöltés az iTunes-on is?
- Máris egymillióan használják a Ping netes hálózatot
- Visszaélések miatt szigorítják az iTunes áruház vásárlói felületét
- Csaló fejlesztőt zártak ki az iTunesról
- Tízmilliárd letöltés az iTunes-ról
- Blokkolja az iPhone riválisokat az új iTunes
- Megnyílt a magyar iTunes bolt
- Az Apple iTunes vetélytársa lesz a Tesco
Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az LG ismét a TOP 100 márka között
Az LG Electronics (LG) jelentős előrelépést tett a globális piacon innovatív márkastratégiájával, ennek köszönheti, hogy ismét a legkiemelkedőbb globális márkák között szerepelhet.
Megalakult az ITMP Patrónus Konzorcium az informatikai képzés jövőjéért
Megalakult az ITMP Patrónus konzorcium, egy új, példaértékű és az egész országra kiterjedő együttműködés az informatikaoktatás fejlesztése és modernizálása érdekében. Ingyenes képzést és mentorálást kapnak azok a pedagógusok, akik részt vesznek a konzorcium által támogatott képzési programban. A kezdeményezés közel háromezer informatika szakos tanárnak segít felkészülni a technológiai változásokra, amelyek gyökeresen és gyors ütemben alakítják át a munkavégzést és az oktatást.
Egyre több vállalat válik kibertámadások célpontjává
Október az Európai Kiberbiztonsági Hónap (ECSM), amelyet 2012 óta az Európai Unió Hálózatbiztonsági Ügynöksége (ENISA) szervez, és 2016-tól Magyarország is részt vesz benne. A kampány célja, hogy egy hónapon át fokozza a cégek kiberbiztonsági tudatosságát, és felhívja a figyelmet az online térben leselkedő veszélyekre.
Novák Pétert választották meg az MRSZ elnökének
A Magyar Reklámszövetség tisztújító közgyűlése Novák Pétert szavazta meg az egyesület elnökének az elkövetkezendő hároméves ciklusra. Novák Péter 6 év után váltja az elnöki székben Gulyás Jánost, a Wavemaker Hungary vezérigazgatóját. A Premier Kultcaféban tartott közgyűlésen a Reklámszövetség tagsága megválasztotta a 24 tagú Elnökségének tagjait, valamint a Felügyelő Bizottság 3 tagját is. Az MRSZ három alelnöki* székét a hirdetők delegáltjaként Mérő Ádám, a média szektor képviseletében Vidus Gabriella és a szolgáltató szektorban Gulyás János foglalhatja el a következő időszakban. A közgyűlés kezdetekor a Reklámszövetségben való tisztségviselői munkáktól közel 20 év után búcsúzó Hivatal Pétert a Reklámszövetség korábbi elnöksége a MRSZ Tiszteletbeli Örökös Tag kitüntetéssel jutalmazta.
Új elnököt választott az Ecommerce Hungary
Az Ecommerce Hungary Egyesület elnökének, Dr. Bőgel Györgynek, elnöki mandátuma 2024. szeptember 30-án lejárt, ezért az egyesület küldöttgyűlésének új elnököt kellett választania.