Mobil alkalmazással olcsóbb az Internet Hungary
Azok, akik a mellékelt QR-kód segítségével mobiltelefonjukon keresztül regisztrálnak az október 16-án a siófoki Azúrban kezdődő Internet Hungaryre, és a konferencia részvételi díját mobil Mastercard alkalmazással ki is egyenlítik, most 18 százalék engedményt kapnak.
A kétnapos Internet Hungary az idén is rendkívül gazdag programmal várja média, a reklámszakma, a vállalati informatika képvselőit és az asztali számítógépen, notebookon, tableten vagy telefonon internetezőket. Néhány jellemző szám a 2012-es Internet Hungaryről: 4 előadóterem, 8 szekció, közel 200 előadó, és előreláthatóan 1200 résztvevő.
Egyfajta ráhangolódást jelent az aktuális témákra a regisztráció új módja: egy QR-kód-olvasó alkalmazással beolvashatjuk a konferencia nyomtatott sajtóban, weboldalakon megjelenő QR-kódját, ez elnavigál bennünket az Internet Hungary mobil jelentkezési oldalára, ahol a megfelelő űrlapok kitöltése, a szükséges adatok megadása után a fizetést is lebonyolíthatjuk okostelefonunkkal. Ráadásul: aki most így regisztrál, az - függetlenül attól, hogy az első, a második, vagy mindkét napra jelentkezik - a megfelelő részvételi díjból 18 százalék kedvezményt kap.
Kapcsolódó cikkek
- A változó világban az IKT szektornak is változnia kell
- ITBN konferencia: Milyen lesz a jövő kiberháborúja?
- IT-val a minőség és hatékonyság növeléséért
- A legnagyobb hazai és nemzetközi gazdasági szereplők előtt mutatkozhatnak be a legjobbak
- IVSZ MENTA konferencia: Kitekintés a változó világunkra
- Keresik Magyarország legjobb digitális fejlesztőit!
- Telenor Android Workshop Developer: az alkalmazásfejlesztés kulisszatitkai
- Kihívások és biztató jelek a biztosítási szektorban
- A felhasználói élmény felpörgeti az NFC terjedését
- Információ emberekről - Tudások és hálózatok
Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
A Magyar Telekom 2024. harmadik negyedéves eredményei
A Magyar Telekom közzétette 2024. harmadik negyedévére vonatkozó, az EU által befogadott IFRS Számviteli Standardok szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit. A negyedéves pénzügyi jelentés nem auditált értékeket tartalmaz az összes pénzügyi időszakra.
Marad a jóáras korlátlan belföldi mobilnet, sőt, 7 napig díjmentesen tesztelhető
Idén júliusban indult a mobilhasználati élményt forradalmasító, teljesen digitális tarifa Yepp néven, ami egy üzletlátogatás vagy személyes kontaktus nélkül, mobilalkalmazáson keresztül, akár 10 perc alatt aktiválható és korlátlan belföldi mobilnetet kínáló előfizetés. A merőben új koncepció bevezető kedvezményes havidíját 2025. január 6-ig meghosszabbítja a szolgáltató, sőt, mostantól új megrendelés esetén 7 napos ingyenes próbaidőszakot is biztosít.
Elindult a nevezés az idei Marketing Diamond Awardsra
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) idén immár tizedik alkalommal hirdeti meg a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások számára a Marketing Diamond Awards pályázatot, amelyre egészen 2025. január 15-ig nyújthatják be a szervezetek a pályázati anyagaikat. A díj szakmai elismeréseinek átadására 2025. február 11-én az Etele Cinemaban megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor.
Bemutatták a jövő Yettel üzleteit
Budapesten, Belgrádban és Szófiában egyidőben mutatták be, hogyan alakulnak majd át a jövő Yettel üzletei. Az új koncepció nemcsak az üzletben eltöltött időt, hanem bizonyos esetekben az odavezető utat is újraértelmezi. A cseh Bratka tervezőiroda rendhagyó ötleteit a magyar szakemberek elsőként a KÖKI Bevásárlóközpontban valósították meg úgy, hogy a középpontban a közvetlenség és az akadálymentesítés új szintje áll.