Humort és rapet néz online a magyar
Mától publikus a nyár legnézettebb online magyar zenei videóinak rangsora. A weben fogyasztott magyar zenei tartalmakat mérő Artisjus-YouTube Közösségi Toplista a 2012. június-augusztusi időszak megtekintéseit mutatja. Vicces és komoly videók, profik és amatőrök, hivatalos videoklipek és kép nélküli hangfelvételek tarkítják a nyár legnézettebb online felvételeinek rangsorát. A „like” gomb azonban árnyalja a képet: attól, hogy valamit sokan megnéznek, még nem biztos, hogy kedvelik is.
Az első helyhez három hónap alatt közel 5,9 millió megtekintés kellett: ennyivel vezeti Majka & Curtis & Blr „Belehalok” című dala az Artisjus-YouTube Közösségi Toplistát. A trió duplázott: az idei első toplistán is toronymagasan megelőzték a többi produkciót. Ezüstérmes 3,2 millió letöltéssel az Irigy Hónaljmirigy, míg Pamkutya 2,2 milliós nézettséggel éppen a listavezető „Belehalok” című dal paródiájával léphetett fel a nyári dobogó harmadik fokára.
Kapcsolódó cikkek
- VSO Downloader 2.9.5.5
- Digitális forradalom zajlik a filmkészítésben
- Napi 200 millió YouTube-videót néznek mobiltelefonokon
- Nyolcvanezer videóból válogathatnak a YouTube-időkapszula készítői
- 15 percre tolta ki a határt a YouTube
- Aki szeretne Ridley Scott és Kevin Macdonald filmjében szerepelni, rögzítse élete egy-egy pillanatát
- YouTube videók 4k-ban
- YouTube Leanback: önjátszó HD szolgáltatás lustáknak - akár Facebookra is
- Egyszerű online videóvágó a YouTube-on
- Napi kétmilliárd videó-letöltés az ötéves YouTube-on
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Izgalmas versenyek a T-esport Bajnokságon
Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2, League of Legends, Brawl Stars és EA Sports FC 24 játékosok mérték össze a tudásukat, köztük két magyar versenyző is.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.