Az Év Honlapja - hosszabbítás
A nagy érdeklődésre való tekintettel a szervezők meghosszabbították "Az Év Honlapja" pályázat jelentkezési határidejét, így egészen 2012. november 11. éjfélig lehet pályázniuk az elismerésre vágyó honlapok készítőinek, illetve tulajdonosaiknak.
A szervező csapat az utolsó hét jelentkezőit azzal segíti, hogy a pályázat hivatalos Facebook oldalára közzétesz egy bővebb ismertetőt a 25 kategória mindegyikéről azoknak, akik esetleg még nem tudták pontosan behatárolni honlapjukat.
Kapcsolódó cikkek
- Meghosszabbították "Az Év Honlapja" pályázatot
- Innovációs pályázatot hirdet a Telenor
- Fiataloktól várnak ötleteket az okos energia népszerűsítésére
- Szépirodalmi cikkíró versenyt hirdet a magyar Wikipédia
- Online közszolgálati tartalmak előállítását is támogatja a Médiatanács
- Telekom Civil és CivilNET Díjcsomag – a civilekért
- Adobe Edge Tools & Services szoftvercsalád webfejlesztőknek
- Okostelefon Akadémia videópályázatot indít a Telenor
- Magyar Telekom: pályázati felhívás civil szervezetek számára
- Pályázati pénzből bővítette létszámát az IBM szolgáltató központja Székesfehérváron
Hirek.com - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Innovációs versenyen méretik meg magukat a világ egyetemistái
A Red Bull Basement kezdeményezés a bolygó ifjú koponyáinak ad lehetőséget, hogy kibontakoztassák ötleteiket, ezzel pozitív hatást gyakorolva világunkra. Az egyetemista versenyzők idén a mesterséges intelligenciát is segítségül hívhatják kiemelkedő innovációik megvalósítása érdekében.
Országos kutatásból netezési körkép: a magyarok többségének élete elképzelhetetlen net nélkül
Rengeteget internetezünk, leginkább okostelefonon, és minden második fiatal napi 2-3 órát tölt el chateléssel – derül ki a Yettel országos, reprezentatív kutatásából. Bár minél fiatalabb valaki, annál valószínűbb, hogy gyakrabban használja mobilon az internetet, de még az X generáció 85 százaléka is naponta többször felmegy a netre. A legnépszerűbb közösségi platform továbbra is a Facebook, de a Z generációsok körében a TikTok és az Instagram is hódít.
Éppen most robban a hazai előfizetéses e-kereskedelem
Idén nyáron a hazai webshopok 4 százaléka kínált valamilyen terméket előfizetéses formában, azonban az adatok szerint ez az arány két-három éven belül várhatóan 23 százalékra nő. Az, hogy közel ötszörösére nőhet az előfizetéses vásárlást kínáló webáruházak száma, jól mutatja a piacon zajló jelentős változásokat – ismertette a Visa támogatásával készült friss kutatásának* eredményeit a Shoprenter.
Ezek a MI legnagyobb veszélyei az oktatásban
Két szemeszteren keresztül kísérelték meg matematikai kurzusaikon ChatGPT-szerű mesterséges intelligencia használatát a Corvinus oktatói: diákjaik mindvégig szabadon használhatták feladataik elkészítéséhez, sőt, vizsgáikhoz is a MI-t. Az eredmény a két oktatót is meglepte: csökkent a hallgatók motivációja és a csoport általános tudásszintje, valamint jobban kiéleződtek a hallgatók közötti társadalmi egyenlőtlenségek is.
Techóriások özönlöttek a Városligetbe
Az AI Summit 2024 grandiózus eseményként vonzotta a mesterséges intelligencia iránt érdeklődőket a Városligetbe szeptember 9-én és 10-én. Az Indamedia kiadó által szervezett konferenciára a jegyek már az indulást megelőző napokban elfogytak – a rendezvény két napjára közel 3000-ren léptek be. Itt az AI-t gyakorlatilag minden aspektusból megközelítették, és olyan nemzetközi technológiai nagyágyúk is képviseltették magukat, mint a Microsoft, az Amazon, a Google, de még a Financial Times is.