Novembertől Magyarországon az ABC Data
Az ABC Data, Közép-Kelet Európa vezető számítástechnikai disztribútora bejelentette, hogy novembertől Magyarországon is megkezdte működését. A vállalat 30 országban értékesíti termékeit, leányvállalattal pedig 8 piacon van jelen. A cég a teljes IT portfólió (számítás- és irodatechnikai termékek, PC komponensek, hálózati elemek, szoftverek, kellékanyagok, kiegészítők és szórakoztató elektronika) mellett fokozott figyelmet fordít a mobil kommunikáció, TV és multimédia szegmensének fejlesztésére is. Az ABC Data-t négy egymást követő évben is megválasztották a régió legjobb disztribútorának (2009-től 2012-ig), amely egyúttal bizonyítja a cég ügyfelek bizalmáért tett erőfeszítéseit is.
Az ABC Data megrendeléseinek 90 százaléka az InterLink online eladási rendszeren keresztül érkezik, amely hasonlóan a többi országhoz, itt is helyi nyelven érhető el. Az InterLink egy olyan innovatív vállalati értékesítési és ügyfélszolgálati platform, amely a tranzakciók teljes lebonyolítására képes, beleértve a megrendelések kezelését, a készletek állapotának és a megrendelések végrehajtási folyamatának ellenőrzését, fizetési státuszra vonatkozó adatok és a rendelkezésre álló hitelkeret kezelését, valamint a garancia ügyintézés állapotát. Ezenfelül az ügyfelek bármikor hozzáférhetnek a teljes termékkínálathoz, és részt vehetnek a különböző hűség- és kedvezményprogramokban is.
„A cég legfőbb céljai között szerepel, hogy a forgalmazott termékek még szélesebb körhöz jussanak el: 2012 végére 92 millió ember elérése a cél! A vállalat közép-kelet európai pozíciójának erősítésében fontos lépés a hazai piacon való megjelenés. Magyarország tökéletesen illeszkedik a hosszú távú tervekhez: hasonlóan a többi országhoz, itt is népszerű a fogyasztók körében az ABC Data által kínált e-commerce platform. Természetesen minden piacon másfajta megközelítést alkalmazunk, és a legmegfelelőbb üzleti modellt használjuk, hogy alkalmazkodjunk a helyi sajátosságokhoz. Hisszük, hogy a magyar piacon hasonló sikereket érünk el, mint kollégáink a balti országokban” - mondta Hegedűs Viktor, az ABC Data magyarországi ügyvezetője.
A vállalat a magyar piacon közel 200 gyártó több, mint 30.000 termékével van jelen. A folyamatos portfólióbővítés mellett tavaly júniusban sikeresen vezette be saját márkáját, a Colorovo-t, ami vezető pozíciót tölt be az alternatív kellékanyag szegmensben a vállalat teljes disztribúciós hálózatában, így Magyarországon is fontos szerepet kap.
Kapcsolódó cikkek
- Rekordszintű negyedik negyedévi bevétel és nyereség az Apple-nél
- 20 éves az LG Electronics magyar leányvállalata
- Elküldték a csoportos leépítésben érintett utolsó dolgozókat a Nokia komáromi gyárából
- Újabb befektetésekre készül a Microsoft Magyarországon
- Nőtt a Magyar Telekom eredménye a harmadik negyedévben
- 1,5 milliárd forintot szánna a kormány az IdomSoft Zrt. állami tulajdonba vételére
- Konica Minolta regionális logisztikai központ nyílik Magyarországon
- A Ricoh Hungary megszerezte a Green Office Bizonyítványt
- Mobiltelefon alapú munkafolyamat menedzsment cégbe fektet be több lépcsőben a Széchenyi Tőkebefektetési Alap
- Csökkent az Ericsson bevétele és eredménye